Szukaj

Informacje o Kia Pride Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002

Lata produkcji: 1996 – 2002
Segment: Auta małe
Produkowany od 1996 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1324 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 102 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,4
~Tomek
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
Kupiłem ten samochód w polskim salonie. To był mój najgorszy zakup życia. Przez 4 lata niezawodny, później już same problemy. Częste wymiany łożysk. Problemy z hamulcami, skrzynią ale to w porównaniu z rdzą to pikuś. Samochód miał 11 lat a rdza go wręcz przeżarła. Tylna klapa na wylot, progi i drzwi na wylot. Podwozie... tragedia rdza zjadła mocowania tylnych wahaczy i to oznaczało koniec samochodu. Skończył na złomie a przy zakupie zapewniano mnie że starczy na min 20 lat ehhh. Odradzam i markę Kia omijam szerokim łukiem.
4,0
~zadowolony driver
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
Dobre autko miejskie i troszkę poza miasto silnik i układ napędowy bardzo mocny aż za mocny na takie małe autko. Wykonanie wiadomo ma jeździć a nie królować na salonach i w tym się sprawdza. Troszkę problematyczna sprawa z częściami zamiennymi żeby kupić dobre i nie za majątek trzeba się troszkę nachodzić ale cena części jest na zadowalającym poziomie. Hamulce są na piątkę ale trzeba zainwestować w dobre opony na przód bo inaczej tylko palenie gumy i pisk. Ogólnie polecam i zapraszam do obejrzenia dalszej części komentarza.
2,8
~Bartosz.kopania@wp.pl
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
Szanowni Państwo, mam ten samochód od nowości (serwisowany przez 6 lat w ASO - potem zrezygnowałem, bo i po co, jak tam nie potrafia go naprawić) i uważam go za totalny szmelc i wyrób wręcz chałupniczy. Chrupanie rdzy słyszę idąc spać, to istny koszmar. Jeżeli ktoś pisze, że jest to autko ciche winszuję poprzedniego samochodu. Podobnie gdy ktoś pisze, iż autko jest niezawodne, ergonomiczne, przyjazne dla kierowcy. Tym wszystkim proponuję albo zacząć z niego korzystać albo przejechać się innym, nowoczesnym samochodem. Ma on oczywiście zalety - nikt go nie chce ukraść (za ten czyn nie grozi więzienie ale szpital psychaitryczny). Z drugiej jednak strony sam silnik działa bez zarzutu - i to jest jedyny jasny punkt woziku. W zasadzie Pridka mozna nazwać połączeniem radosnej rumuńskiej mysli technicznej z połowy lat 70-tych z precyzją wykonania robotników wychowanych na średniowiecznych podręcznikach mechaniki. Można zrozumieć, że Południowi Koreańczycy mogą nas nie kochać - ale żeby aż tak... P.S. jego cena jest obecnie tak zachęcająca, że musi on niestety doczekać swoich dni w mojej rodzinie codziennie pracując w mieście - przynajmniej ie jest żal, gdy na auto coś spadnie lub gdy obok pojawi się stęskniony drzewka pies.
Średnie spalanie dla Kia Pride Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002
6,1
l/100 km
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
Pojazd za tą cenę i z tym silnikiem chyba nie mógłby być bardziej uniwersalny. W warunkach miejskich auto może jeździć bardzo żwawo a mimo to ciężko przekroczyć 7,5l / 100km. Jeżdżąc do pracy 5km zimą mam średnie spalanie na poziomie 7l/100km po mieście! Na trasie bez starań można zejść do 5,5l/100km. Ponieważ pracuję jako kierowca ukończyłem kursy Eco więc jestem wstanie tym autem uzyskać wynik poniżej 5l na trasie, ale to już wymaga spokojnej jazdy. Ogólnie zaletą silnika jest to, że wyniki spalania niewiele się zmieniają w zależności od stylu jazdy, a to wielka zaleta bo nie codziennie mamy ochotę spokojnie się toczyć.
8,7
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
W mieście zapieprzałem zygzakiem i palił do 10 litrow gazu na trasie ponizej 8 a naładowany jechał po dach nawet 150km/h bez załadunku poleci 170/180. Koszty naprawa i czesci GROSZE! Mam taki mały koreański sklepik za 100zł wychodziłem z workiem części.
7,4
Kia Pride
Hatchback 1.3 i 64KM 47kW
Fajne autko Skrzynia potrafi ciężko chodzić i przy 100km/h + zaczyna się trząść ale da się znieść trochę nie pasuje konstrukcja tylnej półki siłownik sprawia że jest nieszczelna a 2x9" głośniki tracą tłumienie
Kia Pride Hatchback