Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW 1995-1998

Lata produkcji: 1995 - 1998
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy wyższej (segment E), flagowy model Lancii produkowany w latach 1994-2001. W ofercie włoskiej marki Kappa zastąpiła Tremę. Jej projektantem było biuro Centro Stile Lancia. Kappa jest dziesiątą literą greckiego alfabetu. Swoją nazwą model nawiązuje do aut Lancii z lat 20. i 30. ubiegłego stulecia (Kappa, Dikappa i Trikappa). Współczesna Kappa często przedstawiana była jako Lancia k. Auto nie podbiło rynku, głównie przez wysoką cenę (tylko 80 tys. sprzedanych egzemplarzy). W Polsce służyło jako limuzyna rządowa. Kappę zastąpił model Thesis.

Dane techniczne Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW 1995-1998

Podstawowe parametry Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW
Produkowany od 1995 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 205 KM (151 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 298 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Lancia Kappa Sedan 2.0 16V Turbo 205KM 151kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Lancia Kappa