Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Lancia Kappa Sedan 2.0 20V Turbo 220KM 162kW 1998-2001

Lata produkcji: 1998 - 2001
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy wyższej (segment E), flagowy model Lancii produkowany w latach 1994-2001. W ofercie włoskiej marki Kappa zastąpiła Tremę. Jej projektantem było biuro Centro Stile Lancia. Kappa jest dziesiątą literą greckiego alfabetu. Swoją nazwą model nawiązuje do aut Lancii z lat 20. i 30. ubiegłego stulecia (Kappa, Dikappa i Trikappa). Współczesna Kappa często przedstawiana była jako Lancia k. Auto nie podbiło rynku, głównie przez wysoką cenę (tylko 80 tys. sprzedanych egzemplarzy). W Polsce służyło jako limuzyna rządowa. Kappę zastąpił model Thesis.

Oceny Lancia Kappa I Sedan 2.0 20V Turbo 220 KM 162 kW

Ogólna ocena
4,67
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Koszty utrzymania - Widoczność - Karoseria

Dane techniczne Lancia Kappa Sedan 2.0 20V Turbo 220KM 162kW 1998-2001

Podstawowe parametry Lancia Kappa Sedan 2.0 20V Turbo 220KM 162kW
Produkowany od 1998 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 220 KM (162 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 309 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Lancia Kappa Sedan 2.0 20V Turbo 220KM 162kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Lancia Kappa