Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Velar SUV

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Design Range Rovera Velar to prawdziwa rewolucja. Jego niezmącone, eleganckie powierzchnie boczne nadwozia oraz szereg cech oprawiających aerodynamikę, jak np. wysuwane klamki tworzące równą płaszczyznę z karoserią i zintegrowany tylny spojler, czy też atrapa chłodnicy wykończona tłoczoną folią zapewniają imponującą prezencję z przodu. Smukłe światła przednie i tylne wykonane w technologii LED również stanowią wyposażenie standardowe. Reflektory Matrix LED i laserowe Matrix-Laser LED są dostępne opcjonalnie

czytaj więcej
Powagosław

Sylwetka bliska ideału, a do tego ta nienachalna, nienobliwa elegancja. Od czasu modelu Evoque, Range Rover kroczy ścieżką doskonałości.

~Powagosław
Luzacjusz

To jest po prostu nieuczciwe. Unia Europejska, w imię uczciwej konkurencji, i wyrównywania szans powinna zmusić Range Rovera do sprzedaży Velara np. z plastikowymi nadkolami, jakimś spojlerem z płyty pilśniowej albo reflektorami a la Seicento po tuningu. Inaczej konkurencja nie ma szans.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4803 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2145 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2032 mm
Wysokość 1660 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1657 mm
Wysokość z anteną 1685 mm
Rozstaw osi 2874 mm
Rozstaw kół - przód 1640 mm
Rozstaw kół - tył 1657 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 970 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 945 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 966 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1731 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 673 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Wysokość bagażnika 1045 mm
Szerokość bagażnika 1247 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1035 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1795 mm
Kąt natarcia 28,9 stopnie
Kąt rampowy 23,5 stopnie
Kąt zejścia 29,5 stopnie
Głębokość brodzenia 650 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 45% / przeciw: 55%

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~Marcin
SUV 2.0 Si4 300KM 221kW
Land Rover Range Rover Velar
Wygląd jest piękny i robi duże wrażenie. Ale wygląd to jedno a użyteczności drugie. Dzień po zakończeniu gwarancji auta wyświetliło kilka błędów: Błąd HDC, usterka skrzyni biegów. Błędy pojawiły się w czasie jazdy. Auto ma zablokowane pokrętło biegów. Trzeba się zatrzymać odczekać 5 min i gałką się chowa i można jechać dalej do kolejnej serii błędów. Serwis oczywiście nie wie co się dzieje bo komputer nie widzi tego błędu. Przy jeździe po terenach na wysokim podwoziu słychać walenie w kołach przy szybszy wjeździe w dziurę. Ale to normalne niby.
2,5
~Anonymous
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Land Rover Range Rover Velar
Na niecałe 3 lata eksploatacji niecały rok stał w serwisie, rozsypany silnik, klamki pojedynczo wysuwają się i wsuwają kiedy chcą, czasami auto się samo zamknie z kluczykiem w środku, system info-rozrywki pisany chyba przez jakiegoś hinduskiego nastolatka bo prawie że częściej coś nie działa niż działa czasami włączy się po kilkudziesiecu sekundach po odpaleniu silnika czasami nie, zdaża się że podświetli matrycę ale nic nie wyświetli po kilkudziesiecu minutach jazdy i po tym jak się zatrzyma samochód, wyłączy zapłon i zamknie auto podświetlenie matryc nie zgasnie górny ekran nie schowa się i nadal jedyne co na nich pozostanie to kilka pasków białych pikseli kolejne kilkadziesiąt minut czekania na to żeby auto zresetowało system i było użyteczne od strony elektronicznej. Wszystkie animacje działają w tępie średnio 5fps, klawiatura o spowolnionej użytecznosci. Gdy jednak się uruchomi tak że da się go używać to odpalenie systemu przeważnie trwa więcej niż kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, nieustanna opóźniona reakcja na dotyk, animacje dramat czasem nagle podczas normalnego użytkowania system po prostu się wysypie w trasie, nawigacja na kokpicie po prostu umiera. Gdy auto poczuje wilgoć lub będzie mu za ciepło bądź gotowy że wywali bezpieczniki i wyskoczą awarię wszystkiego co możliwe, raz nie pokazał zatankowania baku kilkadziesiąt kilometrów przejechanych na 0 zasięgu i nie pomyślał żeby sprawdzić od nawa stan baku. Ciało samochodu nie sztywne na parkingu podczas delikatnego wjeżdżania na krawężnik dach i słupki wydadzą nieprzyjemne dżwięki, zachodzi wrażenie jakby caroseria się wyginała. Silnik po 90k do wymiany wymieniony gwarancyjnie przez aso na używany co wyszło gdy zagłębił się w to znajomy mechanik, po wymianie jego praca jest zupełnie inna niż fabrycznie. Kilka razy bagażnik przy próbie otwarcia nie otwierał się i piszczał sygnał jakby go ktoś od góry przyciskał . Po 2.5 latach poziom wyciszenia z dachem szklanym spadł do tego poziomu że jazda z uchylonym dachem przy 140 jest na podobnym poziomie akustycznym co z zamkniętym. Na plus samochód jest bardzo ładny ale to nie ma znaczenia gdy stoi w serwisie. Samochód używany do spokojnej jazdy nikt nie ciąngnął go 5k RPM cały czas żeby to przez to silnik stracił na żywotności. Naszczęście już odsprzedany do dealera( wiedział że w sądzie przegra za nie usuwanie awarii i będzie musiał wykupić pojazd) ps. w ogłoszeniu i na żywo do zainteresowanego nie powiedział o żadnych awariach i zawyżył wyposażenie typowy naciągacz. W tej cenie można kupić coś równie lub bardziej komfortowego co się nie będzie psuło.
4,8
~sobul grzegorz
SUV 2.0 TD4 180KM 132kW
Land Rover Range Rover Velar
Samochód jeżdzi tak jak wygląda,mówią że pierwsze wrażenie robi się tylko raz ,ale tutaj jest trochę inaczej gdyż codziennie odrywam nowe przymioty tago auta,oprócz niewątpliwego piękna ,samochód cechuje niesamowity komfort zarówno codziennej jazdy jak i długich wakacyjnych podróży, prawdziwe właściwości terenowe ( napęd 4x4 z subaru) które osobiście sprawdziłem.Nie potrzeba tu nawet bardzo mocnego silnika by cieszyć się zjadą ( przebieg 8000 tyś km ale nie mogłem go wpisać bo program dawał jakiś błąd )
Land Rover Range Rover Velar SUV