Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Lexus SC I 3.0 228KM 168kW 1994-2001

Lexus SC I 3.0 228KM 168kW 1994-2001
Lata produkcji: 1994 - 2001
Segment: Auta sportowe
Luksusowy, sportowy samochód (segment G) o nadwoziu coupe ze składanym dachem produkowany od 1991 roku. Pierwsze cabrio-coupe Lexusa. Koncepcja stworzenia auta tego typu pojawiła się w Toyocie w 1990 roku, po udanej inauguracji marki Lexus. Dla Toyoty było to o tyle konieczne, że sama również nie dysponowała wtedy modelem w tej klasie. Od początku SC konstrukcyjnie spokrewniony jest z Toyotą Soarer. Od 2001 roku na rynku obecna jest druga generacja SC. W 2006 roku model został poddany face-liftingowi.
Powagosław
To nie tyle definicja Lexusa, co pragnienia, jaki chciałby być jako marka. Majestatyczny, wysmakowany, nienaganny, a przy tym nienachalny stylistycznie. SC to wizytówka fabryki produkującej auta z „elką” na masce. ~Powagosław
Luzacjusz
Okazując komuś uczucie, zwykle chcesz żeby było odwzajemnione. Dając komuś w mordę, liczysz się, że może oddać. Decydując się na odrobinę szaleństwa, jakim jest kupno takiego auta, oczekujesz od niego tego samego. Szaleństwa. I nie chodzi tylko o to, co burczy pod maską. Jak dla mnie, SC jest zbyt poprawny, za sztywny, żeby chwycić za serce. ~Luzacjusz

Oceny Lexus SC I 300 3.0 228 KM 168 kW

Ogólna ocena
4,54
Średnia dla segmentu 4,21
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria

Dane techniczne Lexus SC I 3.0 228KM 168kW 1994-2001

Podstawowe parametry Lexus SC I 3.0 228KM 168kW
Produkowany od 1994 do 2001 roku
Pojemność skokowa 2997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 228 KM (168 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Lexus SC I 3.0 228KM 168kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny