Szukaj

Lexus UX Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Lexus UX Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Lexus UX choć przypomina Toyotę CH-R, z którą dzieli dużo technicznych rozwiązań, różni się od niej pod wieloma względami. Crossover mierzy 4495 mm długości, 1520 mm wysokości i 1840 mm szerokości, a jego rozstaw osi wynosi 2640 mm. Proporcje samochodu zapewniają dobry promień skrętu – 5,2 m, a sztywna konstrukcja i nisko osadzony punkt ciężkości właściwości jezdne typowe dla samochodów kompaktowych. W celu obniżenia masy własnej maskę i drzwi wykonano z aluminium, a klapę bagażnika z tworzywa.

czytaj więcej
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4495 mm
Szerokość 1840 mm
Wysokość 1540 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1550 mm
Zwis przedni 970 mm
Zwis tylny 885 mm
Prześwit 160 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~Carom
Lexus UX
Crossover Facelifting 2.0 200 173KM 127kW
Po 2 latach eksploatacji mogę coś powiedzieć na temat tego samochodu. Opinie że mały bagażnik czy ciasno z tyłu mnie śmieszą. Jedz do salonu oglądnij, sprawdź i nie kupuj jak ci nie pasuje. Mnie pasował dla 2 osób to kupiłem i jestem mega zadowolony. Do bagażnika pakuje 2 walizki średniej wielkości i coś podopycham jeszcze u góry i z boku. Co do głośności to oczywiście że silnik robi się głośny jak wciśniesz gaz do dechy - w większości aut ze skrzynią manualną jak przy prędkości 90km/h zredukujesz do 2-ki i wciśniesz gaz do dechy to też silnik będzie bardzo słychać. Natomiast przy spokojnej i normalnej jeżdzie jest bardzo cicho. Tak to prawda że na niektórych rodzajach asfaltu bardziej słychać opony, ale to podobno przypadłość opon run flat bo są grubsze, twardsze i przez to głośniejsze. Ogólnie jazda tym samochodem jest komfortowa i przyjemna. Szczególnie podoba mi się jego przyczepność. Przez kilkanaście lat jeździłem wyższymi autami typu suv. Lexus ux 200 bije je na głowę pod względem trzymania się drogi i przechyłów na zakrętach. Silnik to może nie torpeda ale do szybkiego włączanie się do ruchu i płynnego wyprzedzania 173KM dają radę.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~kamilio
Lexus UX
Crossover Facelifting 2.0 250h 184KM 135kW
Kupiony dla żony bardzo mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie. Prowadzie sie bardzo dobrze, zakrety to wręcz jego domena, komfort wysoki. Hybryda niezauważalnie działa, małe zużycie paliwa. Wycia silnika nie ma. Cena jak na dzisiejsze czasy niewygórowana. Zestaw multimedialny dość ubogi w kolorystyce jednak działa sprawnie i jest bardzo łatwy w obsłudze. Dużo systemów wspomagających kierowce dzialających dyskretnie. Apple car play przez bleutoota , łączenie automatyczne. Miejsca z tyłu niedużo. Bagażnik nieduży ale jednym ruchem można go powiekszyć o dolną część. Ogólnie jakość wysoka. Działanie hybrydy bezszelestne.
Dodane 2 lata temu
4,7
~PabloX
Lexus UX
Crossover Facelifting 2.0 250h 184KM 135kW
Wygodny, doskonały w prowadzeniu, przyśpieszający bez chwili namysłu. Jeśli uznamy ilość miejsca i rozmiar bagażnika za wystarczający, możemy się cieszyć wspaniałym, ekonomicznym autem, którym będziemy z przyjemnością jeździć setki kilometrów bez żadnego zmęczenia. Mam i jestem zachwycony :)
Dodane 7 miesięcy temu

Usterki Lexus UX

Liczba wpisów: 3
Lexus UX Crossover Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów