Szukaj

Mazda MX-30 SUV Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Mazda MX-30 SUV Plug-In

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Jest to pierwszy samochód elektryczny japońskiej marki. Elektryczny model MX-30 przypomina Mazdę CX-30 stworzoną na bazie modelu 3. Wnętrze wykończono materiałami przyjaznymi dla środowiska, prawdziwą skórę wyparła jej wegańską alternatywą. Do wykończenia konsoli centralnej zastosowano korek zamiast drewna czy plastiku.

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4395 mm
Szerokość 1795 mm
Wysokość 1570 mm
Rozstaw osi 2655 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1260 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Michał
Mazda MX-30
SUV Plug-In 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW
Szczerze to pozytywne zaskoczenie, kupiłem bo lubię ten typ silnika oczekując wnętrza 2+2 i czegoś co nadaje się głównie do jazdy w mieście. Zawiodłem się pozytywnie - bardzo przyjemne prowadzenie, ciekawe materiałowo wnętrze, pojemność - da się na krótkie dystanse (+- 100 km) przewieźć z tyłu 2 dorosłych o wzroście około 186 cm. Na autostrady da radę ale trzeba brać poprawkę na ograniczenie prędkości na +- 140 km/h Średnie spalanie na poziomie 6,3-6,4/17,8 kwh na 100 km na odcinku 5,5 tys km przy eksploatacji w ruchu: 60% Miejskim, 40% Drogi ekspresowe i autostrady, spalanie więc jest ok. Dodatkowe info: Wankel pali olej z założenia, samochód informuje podobno o jego niskim poziomie, ale warto sprawdzać co kilkaset - 1000 km poziom i dolewać). Jest to hybryda szeregowa, więc silnik odpalany jest "kiedy trzeba" lub kiedy kierowca wbierze odpowiedni tryb i zazwyczaj jest wyłączany przy niskich prędkościach 10-30 km/h. Częściowo jest to plus - bo nie trzeba już (teoretycznie) dbać o właściwą temperaturę silnika przed jazdą, z drugiej - mam mniejszą kontrolę nad silnikiem i jego parametrami. Ogólnie jednak na plus. Zawieszenie zestrojone dobrze, proste (belka skrętna) ale nie wpływa to na ogólny komfort.
Dodane 2 miesiące temu
3,8
~Grześ
Mazda MX-30
SUV Plug-In 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW
Dobry stosunek mocy do masy. Napęd elektryczny jest głośniejszy niż w bliźniaku MX-30 EV. (Silnik)
Dodane ponad rok temu
Mazda MX-30 SUV Plug-In

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów