Szukaj

Informacje o Mercedes CLS W218 Shooting Brake Facelifting 350 BlueTec 258KM 190kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Auta luksusowe
W sporej limuzynie sprawdzi się diesel. W CLS najsłabszy ma 204KM, choć słowo "słaby" nie oznacza w tym przypadku "wolny". Motor nieźle się zbiera i już po 7.5s pozwala ujrzeć pierwszą "setkę". A jeśli to mało - jest jeszcze jednostka 265-konna. Jednak samo auto ma dwie natury. Limuzyna z dieslem to dobre zestawienie, ale coupe - tu jest już gorzej. Tradycjonaliści powinni postawić na motor benzynowy przy takiej linii. Już wariant 306-konny kusi. Świetna kultura pracy, ciągła chęć do przyspieszania nawet przy wysokich prędkościach, urzekająca elastyczność... Wersja 408-konna oraz linia AMG tylko dopełniają smaku.
czytaj więcej
Powagosław
Połączenie dynamicznego coupe i dużej, komfortowej limuzyny przy jednoczesnym zachowaniu charakteru coupe niemal w stu procentach? Wielka sztuka. Tym większa, że CLS przy swoich rozmiarach wciąż imponuje lekkością. Takie rzeczy tylko w Mercedesie. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jest to Mercedes, za którego dałbym się pokroić, połamać kołem albo rozerwać końmi. Ale dać się lekko przypalić albo wychłostać? Człowiek by wytrzymał. To może nie ofiara z miłości czy pożądania, ale z głębokiego afektu i solidnego apetytu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 620 Nm przy 1600-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny ECO Start-Stop
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
Åšrednie spalanie dla Mercedes CLS W218 Shooting Brake Facelifting 350 BlueTec 258KM 190kW 2014-2017
8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
Mercedes CLS W218
Shooting Brake Facelifting 350 BlueTec 258KM 190kW
Komfort jazdy bez zarzutu, praca silnika szczególnie w trybie sport sprawia wiele frajdy i czuć przyspieszenie na co napewno ma przyczepność i 4matic auta ale wtedy spalanie nieco idzie w górę co chyba jest zrozumiałe. W trybie eco samochód traci na animuszu zyskując jednocześnie na oszczędności. Jak dla mnie idealne auta dla rodziny (w wersji shooting break!) z sportowym zacięciem. Dodatkowym atutem jest nie tuzinkowy wygląd ale to oczywiście rzecz gustu.
8,9
Mercedes CLS W218
Shooting Brake Facelifting 350 BlueTec 258KM 190kW
Komfort jazdy bez zarzutu, praca silnika szczególnie w trybie sport sprawia wiele frajdy i czuć przyspieszenie na co napewno ma przyczepność i 4matic auta ale wtedy spalanie nieco idzie w górę co chyba jest zrozumiałe. W trybie eco samochód traci na animuszu zyskując jednocześnie na oszczędności. Jak dla mnie idealne auta dla rodziny (w wersji shooting break!) z sportowym zacięciem. Dodatkowym atutem jest nie tuzinkowy wygląd ale to oczywiście rzecz gustu.
8,9
Mercedes CLS W218
Shooting Brake Facelifting 350 BlueTec 258KM 190kW
Komfort jazdy bez zarzutu, praca silnika szczególnie w trybie sport sprawia wiele frajdy i czuć przyspieszenie na co napewno ma przyczepność i 4matic auta ale wtedy spalanie nieco idzie w górę co chyba jest zrozumiałe. W trybie eco samochód traci na animuszu zyskując jednocześnie na oszczędności. Jak dla mnie idealne auta dla rodziny (w wersji shooting break!) z sportowym zacięciem. Dodatkowym atutem jest nie tuzinkowy wygląd ale to oczywiście rzecz gustu.
Mercedes CLS W218 Shooting Brake Facelifting