Średnica zawracania
11,8 m
Szerokość z lusterkami bocznymi
2141 mm
Rozstaw kół - przód
1648 mm
Rozstaw kół - tył
1663 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
475 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
1059 mm
Wysokość siedziska przedniego
349 mm
Długość siedziska przedniego
508 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
729 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
992 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego
357 mm
Długość siedziska tylnego
490 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1540 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1528 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1485 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1482 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
2010 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
690 l
Wysokość bagażnika
902 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
1046 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1700 mm
Wysokość progu załadowczego
761 mm
Drzwi tylne - wysokość
839 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu
100 kg
Mercedes kazał długo czekać na ten ruch, ale dobrze się do niego przygotował. GLE będzie godnym dziedzicem sukcesu Klasy M, tym bardziej, że ma do dyspozycji nowego asa – piękny model GLE Coupe.
~PowagosławBazowy M, pardon – GLE, jest jaki jest i zawsze był… No, może jest ciut ciekawszy niż był. A co do tego coupe… Uwielbiam takie niepraktyczne dziwolągi, ale, jasny gwint, czy Mercedesowi przystoi tak ewidentne kopiowanie konkurencji? Projektanci BMW X6 polecają się na przyszłość.
~Luzacjusz