Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 5.5 V8 (500) 388KM 285kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 5461 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 388 KM (285 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 530 Nm przy 2800-4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Średnica cylindra × skok tłoka 98 x 90,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting