Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (300 CDI BlueEFFICIENCY) 204KM 150kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mercedes Klasa M W164

Liczba wpisów: 11
Układ hamulcowy
dodał: jowojtek, ponad rok temu
Mam problem z hamulcami w ML-u. Otóż hamulec czasami łapie (zaczyna hamować) tuż przy samym dole czyli przy pełnym wciśnięciu, a czasami ok. w połowie. Najbardziej to widać w korkach gdy wciskam pedał, reaguje prawie przy max wciśnięciu, odpuszczam i po chwili znowu naciskam. Wtedy już łapie od połowy jak by się napompowało. Nie miałem jeszcze na szczęście przypadku kiedy hamulce wcale by nie zareagowały ale jest to denerwujące i nie wiem czego mogę się po tym spodziewać. Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)
zaciekanie
dodał: ~Adeam, 5 lat temu
zacieka od strony kierowcy,nie moge wyczaic miejsca.probowalem spr.polewajac z wiadra i wowczas nic sie nie dzieje, jak tylko popada deszcz na dywaniku pelno wody.Jak rozebrac podszybie?czy tam sa jakies odpływy?byc moze sa pozapychane.Pozdrawiam i prosze o pomoc.
Światła drogowe
dodał: jowojtek, 3 lata temu
Mam problem ze światłami drogowymi w moim mercedesie, chodzi o to że światła same mrugają. Najczęściej problem występuje o zmroku zaraz po odpaleniu, wtedy włączam długie i czekam ok. 1 minute, po tym czasie problem zwykle ustępuje ale nie zawsze. To jest bardzo denerwujące jak jadę spokojnie za kimś i nagle auto samo zaczyna mu mrugać długimi. To auto ma swoje humory raz jest dobrze a raz nie da się tego opanować. Mrugnięcia nie występują regularnie tzn np zapalą się na 2 sekundy zgasną na moment potem znów się zapalą... Strasznie denerwujące Chciałbym wiedzieć co jest przyczyną tej...

Dane techniczne Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (300 CDI BlueEFFICIENCY) 204KM 150kW 2010-2011

Podstawowe parametry Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (300 CDI BlueEFFICIENCY) 204KM 150kW
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 1400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (300 CDI BlueEFFICIENCY) 204KM 150kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7

Publikacje o Mercedes Klasa M

Newsy o Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting
Aktualnie przeglądasz Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting