Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 BlueTEC) 211KM 155kW 2009-2011

Lata produkcji: 2009 - 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mercedes Klasa M W164

Liczba wpisów: 11
Jeździ na biegu awaryjnym.
dodał: ~dakimo35, 9 lat temu
w moim mercedesie ML 270 CDI z 2000 roku włącza się bieg serwisowy czyli max jazda 50km/h przy 3000obr/min. Czasami sam się resetuje a czasami muszę to zrobić ręcznie, czyli podłączyć do komputera serwisowego i błąd zresetować. Wtedy wyskakuje błąd:sporadyczna usterka czujnika Rpm n3. Co to jest za czujnik,za co odpowiada w samochodzie i gdzie jest dokładnie umiejscowiony. Czy może mi ktoś łaskawie odpowiedzieć na to pytanie. Będę bardzo wdzięczny ,dziękuje.
Światła drogowe
dodał: jowojtek, 3 lata temu
Mam problem ze światłami drogowymi w moim mercedesie, chodzi o to że światła same mrugają. Najczęściej problem występuje o zmroku zaraz po odpaleniu, wtedy włączam długie i czekam ok. 1 minute, po tym czasie problem zwykle ustępuje ale nie zawsze. To jest bardzo denerwujące jak jadę spokojnie za kimś i nagle auto samo zaczyna mu mrugać długimi. To auto ma swoje humory raz jest dobrze a raz nie da się tego opanować. Mrugnięcia nie występują regularnie tzn np zapalą się na 2 sekundy zgasną na moment potem znów się zapalą... Strasznie denerwujące Chciałbym wiedzieć co jest przyczyną tej...
wolno schodzi z obrotów
dodał: ~rafal, ponad rok temu
wymienilem uszczelke pod wtryskiem odpalilem bylo wszystko dobrze, dalej wyciągnąłem przepływomierz popsikałem po kostce plynem w spreyu na lepszy styk (auto czasem wchodzilo w tryb awatyjny), odpalilem dodalem 3 razy gazu recznie i auto nie chcialo zejsc z obrotow samo wkreca sie na obroty. za to terazi ma niesamowitego kopa

Dane techniczne Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 BlueTEC) 211KM 155kW 2009-2011

Podstawowe parametry Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 BlueTEC) 211KM 155kW
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 211 KM (155 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1600-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 BlueTEC) 211KM 155kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7

Publikacje o Mercedes Klasa M

Newsy o Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting
Aktualnie przeglądasz Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting