Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 CDI) 231KM 170kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 231 KM (170 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1600-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Mercedes Klasa M W164 Off-roader Facelifting