Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes W124 Cabrio 2.0 136KM 100kW 1992-1997

Mercedes W124 Cabrio 2.0 136KM 100kW 1992-1997
Lata produkcji: 1992 - 1997
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Cabrio 2.0 136KM 100kW 1992-1997

Podstawowe parametry Mercedes W124 Cabrio 2.0 136KM 100kW
Produkowany od 1992 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Cabrio 2.0 136KM 100kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 6 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Psująca się klimatyzacja.

dodał: fiedia1999, 5 lat temu
Przycisk od klimy nie działa, obieg wewnętrzny i odparowywanie szyb. Rano było ok , teraz nic nie reagują . To jest 124 , 93 rok 2,5 disel Może ktoś mi pomóc ?

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 7 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Publikacje o Mercedes W124