Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Sedan 2.0 105KM 77kW 1985-1990

Mercedes W124 Sedan 2.0 105KM 77kW 1985-1990
Lata produkcji: 1985 - 1990
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 2.0 105KM 77kW 1985-1990

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 2.0 105KM 77kW
Produkowany od 1985 do 1990 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM (77 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 158 Nm przy 3500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 2.0 105KM 77kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

COś mi się dzieje z 250D

dodał: ~Michał, 7 lat temu
Mam taki problem ze moja 250 z 90 r jak na nagrzanym silniku postoij chwilke na wolnych obrotach to czasami coś lekko póka ale tylko na wolnych obrotach i na 100% niejest to z silnika i do tego przy kamowaniu na luzie samochód buczy tak jak bym chamował na biegu i czasami ciężko pali . Jeśli miał ktos taka przypadłośc niech mi pomoze bo miałem juz kilka 124 i w zadnej niemiałem takiej przypadłości . [email protected] to mój meil jesli ktoś coś wie na ten temat niech napisze z góry bardzo dziękuje

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 7 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Publikacje o Mercedes W124