Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Sedan 2.8 197KM 145kW 1992-1993

Mercedes W124 Sedan 2.8 197KM 145kW 1992-1993
Lata produkcji: 1992 - 1993
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 2.8 197KM 145kW 1992-1993

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 2.8 197KM 145kW
Produkowany od 1992 do 1993 roku
Pojemność skokowa 2799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 197 KM (145 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 3750 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 2.8 197KM 145kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 8 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

COś mi się dzieje z 250D

dodał: ~Michał, 7 lat temu
Mam taki problem ze moja 250 z 90 r jak na nagrzanym silniku postoij chwilke na wolnych obrotach to czasami coś lekko póka ale tylko na wolnych obrotach i na 100% niejest to z silnika i do tego przy kamowaniu na luzie samochód buczy tak jak bym chamował na biegu i czasami ciężko pali . Jeśli miał ktos taka przypadłośc niech mi pomoze bo miałem juz kilka 124 i w zadnej niemiałem takiej przypadłości . [email protected] to mój meil jesli ktoś coś wie na ten temat niech napisze z góry bardzo dziękuje

Publikacje o Mercedes W124