Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes W124 Sedan 3.0 4MATIC 180KM 132kW 1985-1995

Mercedes W124 Sedan 3.0 4MATIC 180KM 132kW 1985-1995
Lata produkcji: 1985 - 1995
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 3.0 4MATIC 180KM 132kW 1985-1995

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 3.0 4MATIC 180KM 132kW
Produkowany od 1985 do 1995 roku
Pojemność skokowa 2960 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 255 Nm przy 4400 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 3.0 4MATIC 180KM 132kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 7 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 6 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

COś mi się dzieje z 250D

dodał: ~Michał, 7 lat temu
Mam taki problem ze moja 250 z 90 r jak na nagrzanym silniku postoij chwilke na wolnych obrotach to czasami coś lekko póka ale tylko na wolnych obrotach i na 100% niejest to z silnika i do tego przy kamowaniu na luzie samochód buczy tak jak bym chamował na biegu i czasami ciężko pali . Jeśli miał ktos taka przypadłośc niech mi pomoze bo miałem juz kilka 124 i w zadnej niemiałem takiej przypadłości . merc124@poczta.fm to mój meil jesli ktoś coś wie na ten temat niech napisze z góry bardzo dziękuje

Publikacje o Mercedes W124