Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Sedan 3.0 TD 4MATIC 143KM 105kW 1987-1989

Mercedes W124 Sedan 3.0 TD 4MATIC 143KM 105kW 1987-1989
Lata produkcji: 1987 - 1989
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Sedan 3.0 TD 4MATIC 143KM 105kW 1987-1989

Podstawowe parametry Mercedes W124 Sedan 3.0 TD 4MATIC 143KM 105kW
Produkowany od 1987 do 1989 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM (105 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 267 Nm przy 2400 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Sedan 3.0 TD 4MATIC 143KM 105kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 8 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 7 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

Publikacje o Mercedes W124