Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi Galant II

Mitsubishi Galant II
Lata produkcji: 1973 - 1976
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany nieprzerwanie od roku 1969. Do dziś powstało dziewięć generacji Galanta – siedem pierwszych było modelami kompaktowymi (segment C), dwie ostatnie, większe klasyfikowane są o jedną klasę wyżej. Nazwa samochodu pochodzi od francuskiego słowa „galant” oznaczającego przymiotnik „rycerski”. Galant to duży sukces Mitsubishi, a jego najlepszym wskaźnikiem jest liczba jego sprzedanych egzemplarzy (ponad 5 milionów).

Mitsubishi Galant II – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Autodiagnoza Mitsubishi Galant II

Liczba wpisów: 28
palenie sie kontrolki poziomu oleju
dodał: ~jaro, 6 lat temu
palenie sie kontrolka poziomu oleju zarowno na cieplym oraz zimnym silniku oraz jakies stukanie w silniku. czy to wina pompy oleju ?? jak ktos wie to prosze o pomoc
Nie pali na wszystkie cylindry
dodał: ~Łukasz/Mitsubishi, 5 lat temu
Witam . Mój Galuś, gdy go odpale, od razu wskakuje na wysokie obroty, tzn ponad 1400 , czasami zdarzało sie więcej.. Kręci na takich obrotach kilka sekund i obrotomierz oraz obroty spadają po chwili do około 1000/min.Normuje się. Gdy już chodzi na biegu jałowym,znów pojawia się sytuacja z obrotami,gdyż minimalnie skaczą w granicy 900-1100/min. Problem ten pokazuje sie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku( może rzadziej na rozgrzanym )..Wcześniej miałem jeszcze problem z dławieniem silnika,okazało sie że musiałem wymienic sonde lambde przed katalizatorem.Problem ustąpił,lecz po okresie...
nierówna praca silnika
dodał: killer862, 7 lat temu
Jestem posiadaczem samochodu marki Mitsubishi Galant 1,8 VRG z 1999 roku (automat). Od pewnego czasu silnik na wolnych obrotach nie pracuje równomiernie, to znaczy obroty podnoszą się i opadają w granicy od 500 do 1000 obrotów na minutę. Dzieje się to tylko jak silnik uzyska normalną temperaturę pracy.Świece za każdym razem pokrywają się warstwą sadzy i podniosło się zużycie paliwa. Wielokrotnie był sprawdzany na komputerach w różnych punktach diagnostycznych, które twierdziły że komputer nic nie pokazuję więc wszystko jest sprawne.Bardzo proszę o poradę.
swieci sie czek jak go usunac
dodał: ~Marcin, 7 lat temu
Świeci mi się czek zapala się tylko na gazie jak wezme na luz i obroty spadna poniżej tysiaca wtedy sie zapala jak to skasowac. Swieci mi sie tez poduszka, prosze o pomoc
szarpanie (b. krótkie, powtarzające się utraty mocy) przy szybkim przyspieszaniu
dodał: Seweryn Niemiec, 7 lat temu
Kiedy powoli przyspieszam, samochód może wejść na duże obroty, podjechać pod górkę i osiągnąć znaczną prędkość, ale jak trochę docisnę pedał przyspieszenia, to dostaje czkawki. Zwykle dzieje się to przy 3k - 4k rpm (większych nie próbowałem). Czasem już przy średnim przyspieszaniu, a czasem muszę mocno docisnąć aby efekt się ujawnił, ale jest zawsze. Zaczęło się od tego, że pewnego razu podczas ruszania spod świateł silnik nagle okazał się tak słaby, że ledwo mogłem ruszyć. Jak potem przetestowałem, to przyspieszając ekstremalnie wolno mogłem się rozpędzić nawet do 80 km/h (dalej nie...

Dane techniczne Mitsubishi Galant II

Moc silników 97–125 KM
Pojemność silników 1,6–2,0 l

Publikacje o Mitsubishi Galant