Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 GDi 16V 145KM 107kW 2000-2006

Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Wyższa klasa średnia
Ósma generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 1996 (w USA dwa lata później). To pierwszy samochód w rodzinie Galantów, który z klasy kompaktowej (segment C) awansował do klasy średniej. Oprócz większych rozmiarów, auto oferowało również większy komfort jazdy, a także smukłą, efektowną sylwetkę uważaną przez wielu za najładniejszą w dziejach modelu. W 1997 roku Galant VIII dostał nagrodę dla japońskiego Samochodu Roku. W innych krajach oferowany również pod nazwami Legnum i Aspire. Jego produkcja zakończyła się w roku 2003.

Oceny Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 GDi 16V 145 KM 107 kW

Ogólna ocena
4,69
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Widoczność + Ergonomia
WADY - Układ jezdny - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza Mitsubishi Galant VIII

Liczba wpisów: 28
Brak płynu w układzie chłodzenia
dodał: ~zyglarewicz, 7 lat temu
Problem polega na tym ze na 1tyś kilometrów dolewam około 1 litra płynu. I po kilku wizytach u mechaników nie stwierdzono żadnego wycieku. Także w silniku też nie stwierdzono żadnego zwiększenia ilośći oleju. Aczkolwiek zauważyłem ze podczas gwałtownego ruszania strasznie dymi się białym dym z tłumnika. A posiadam galanta 2000 rok w TDI 2,0L 90km. Za wszelkie informacje lub porady dziękuje:)
Nie pali na wszystkie cylindry
dodał: ~Łukasz/Mitsubishi, 5 lat temu
Witam . Mój Galuś, gdy go odpale, od razu wskakuje na wysokie obroty, tzn ponad 1400 , czasami zdarzało sie więcej.. Kręci na takich obrotach kilka sekund i obrotomierz oraz obroty spadają po chwili do około 1000/min.Normuje się. Gdy już chodzi na biegu jałowym,znów pojawia się sytuacja z obrotami,gdyż minimalnie skaczą w granicy 900-1100/min. Problem ten pokazuje sie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku( może rzadziej na rozgrzanym )..Wcześniej miałem jeszcze problem z dławieniem silnika,okazało sie że musiałem wymienic sonde lambde przed katalizatorem.Problem ustąpił,lecz po okresie...
Nierówna praca silnika..
dodał: Łukasz, 5 lat temu
Witam serdecznie! Prosiłbym o pomoc gdyż już trochę poczytałem forów ale nic raczej konkretnego się nie dowiedziałem. Więc postanowiłem założyć sobie konto na tym serwie. Tak więc odnośnie już problemu.. Trochę głupia sytuacja. Z pośpiechu gdyż sprawa była ważna nie zrzuciłem ręcznego i przejechałem na lpg około 2km.. W czasie jazdy deczko szarpnęło i wtedy zauważyłem ręczny.. Lecz problem został niestety gdyż jadę i obroty silnika spadają(zwalniam) na biegu 2 gdy dodaję gazu znów szarpie.. Na benzynie nie było tego problemu, jeździł normalnie. Jednak ostatnio pekła mi ośka prawa i zanim...

Dane techniczne Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 GDi 16V 145KM 107kW 2000-2006

Podstawowe parametry Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 GDi 16V 145KM 107kW
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 145 KM (107 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 191 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 GDi 16V 145KM 107kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Mitsubishi Galant

Mitsubishi Galant VIII Sedan