Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 I

Mitsubishi L200 I
Lata produkcji: 1993 - 1996
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Mitsubishi L200 I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Autorentgen Mitsubishi L200 I

Liczba wpisów: 12

Luźna tylna szyba.

dodał: ~Logan San, 9 lat temu
Tylna szyba w L200 Double Cab Instyle jest luźna i słychać ją w czasie jazdy. Na początku użytkowania było wszytko w porządku, po 30000km tylna szyba jest luźna i wydaje dziwne dźwięki po przekroczeniu 60km/h

Zużywające się tylne resory.

dodał: Tabur, 6 lat temu
105 0000 KM POSZŁY OBYDWA RESORY.130 000 PĘKŁ LEWY AMORTYZATOR KUPIONY W SKLEPIE E-PAJERO.DRUGI TEŻ NIE WYGLĄDA ZA CIEKAWIE KOSZT 2000ZL.TERAZ ZAMWAIAM W SERWISIE.PAKA ZAWSZE PUSTA NIC NIE WOŻONE

Szybko zużywające się tylne resory.

dodał: ~xxx, 5 lat temu
Tylne resory to pomyłka. W przyszłym tyg montuję niezależnego producenta (OME) resory i amortyzatory do jazdy terenowej - dwukrotna wymiana pojedynczych popękanych piór wyleczyła mnie z chęci zakupu oryginalnych resorów mitsu.

Pęcherzyki na klamkach chromoniklowych.

dodał: ~poles, 9 lat temu
U mnie nie tyle rdza, co bąbelki pod tym "chromem" wyskakują. Na klamkach i na znaczku na przedniej atrapie.

W niskich temperaturach, zapycha się filtr paliwa.

dodał: ~Zbyszek, 8 lat temu
Dzisiaj byłem w serwisie.Nawet zatykanie wlotów powietrza nic nie dało.Po uruchomieniu auta i jezdzie po 5 km zaczyna przerywać od wyższych obrotów aż do najniższych.I jak ktoś wspomniał przy tem. poniżej -10 stopni.Problem z filtrem paliwa i wymiana na starszy model filtra nic nie da poza utratą gwarancji. Darmowo wymieniają filtr paliwa dla klientów z gwarancją. Ale żadnych informacji niewysyłają użytkowniką. Do wymiany filtra z podgrzewaczem trzeba przyjechać z pustym bakiem i umówić się wcześniej telefonicznie w serwisie.Ja mam termin za 4 dni. tak poza tym za zwykły filtr narazie...

Dane techniczne Mitsubishi L200 I

Moc silników 87–107 KM
Pojemność silników 2,4–2,5 l

Publikacje o Mitsubishi L200

Newsy o Mitsubishi L200