Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 VI

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Mitsubishi L200 VI – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

3,8
~RB
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Dziwny samochód. Bardzo dobry układ jezdny (super select) nieosiągalny dla innych producentów. Do tego za słaby i bardzo nieelastyczny silnik 4N14. Chip od dealera Steinbauer na niby 185 KM i 502 Nm. Wyjątkowo mułowaty przy ruszaniu, potem na autostradzie ciągnie jak wściekły. Bez sensu. Skrzynia biegów automatyczna bardzo wolna i poszarpuje od nowości. Niby został wgrany do skrzyni nowy soft u dealera, ale dało tylko to, że nie szarpie przy wrzucaniu D i R. Spalanie bardzo duże. Zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Tylko powolna jazda za miastem daje naprawdę małe spalanie. Wnętrze bardzo wygodne (fotele) i bardzo ergonomiczne wg mnie. Świetna kierownica (przyciski i funkcje). System audio przeciętny. Wyświetlacz na desce rozdzielczej bardzo słaby, jak w budżetowym aucie sprzed 10 lat (jak to zresztą w większości japończyków). Głupie rozwiązania - szyby w ogóle nie działają bez stacyjki. Ani nie otworzysz, ani nie domkniesz. W każdym niemieckim aucie sprzed 20 lat domykają się z kluczyka. Tutaj - nie. Dobre zawieszenie i prowadzenie - lepsze wg mnie od wszystkich innych pickupów, jakimi jeździłem. Słaba widoczność do tyłu. Brak zabezpieczenia antykor ramy. Trzeba zrobić samemu od razu. Najgorsze 2 rzeczy - słabo się zbiera przy ruszaniu i dużo pali. Po zakorkowanym mieście do 12,5 litra. Na autostradzie nawet ponad 11 litrów. Przy bardzo spokojnej jeździe na autostradzie da się zejść do 8, poza miastem nawet do 6, ale to 50-70km/h albo za tirami.
4,6
~kukon
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Mechanicznie solidny samochód, świetny napęd! Silnik dość słaby, blacha wydaje się przeciętna. Multimedia to porażka. Dobrze, że umiem sobie sam poprawić soft bo inaczej nie dało się korzystać ze stacji, radia, telefonu itp...
4,6
~Luksky
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Auto bardzo pozytywnie zaskakuje. Śmiesznie małe spalanie, bardzo pojemny. Wygodny wół roboczy dla 4 osób.
Mitsubishi L200 VI