Szukaj

Informacje o Mitsubishi Space Star (1998) 1.8 GDI 122KM 90kW 1998-2005

Lata produkcji: 1998 – 2005
Segment: VANy
Produkowany od 1998 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1834 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 174 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,8
~jacenty
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
No cóz..dalem sie nabrac..myslalem ze auto z silnikiem gdi bedzie oszczedne..okazuje sie ze ponizsze komentarze pisali ludzie którzy nie mogą sprzedac tych aut..brak mozliwosci zagazowania..najwieksza uterka tych aut..chociaz nie..spalanie w miesnie..porazka..gdi a żre jak swinka ..10..11 litrow to wcale nie tzrena sie starac..no pewnie na trasie spali 7..7.5..tylko co z tego jak trzeba jechac 90 km/h jak pojedziecie szybciej to juz porazka..a zimą..masakra...za 100 zł 120 km i tzreba tankowac...do tego beznadziejne wnetrze, kaseciak, kolory jak z przedszkola, tapicerka szmaciana, zero dodatkow procz elektryki i manualnej klimy..audio...tego nie mozna nazwac audio..lepiej nie słuchac...plus za bezawarynosc i to duzy..to koniec plusów...rdza..megaspalanie..kiepski komfort..na autostradzie jak w autobusie tak głosno..nie polecam..
2,8
~jacenty
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
No cóz..dalem sie nabrac..myslalem ze auto z silnikiem gdi bedzie oszczedne..okazuje sie ze ponizsze komentarze pisali ludzie którzy nie mogą sprzedac tych aut..brak mozliwosci zagazowania..najwieksza uterka tych aut..chociaz nie..spalanie w miesnie..porazka..gdi a żre jak swinka ..10..11 litrow to wcale nie tzrena sie starac..no pewnie na trasie spali 7..7.5..tylko co z tego jak trzeba jechac 90 km/h jak pojedziecie szybciej to juz porazka..a zimą..masakra...za 100 zł 120 km i tzreba tankowac...do tego beznadziejne wnetrze, kaseciak, kolory jak z przedszkola, tapicerka szmaciana, zero dodatkow procz elektryki i manualnej klimy..audio...tego nie mozna nazwac audio..lepiej nie słuchac...plus za bezawarynosc i to duzy..to koniec plusów...rdza..megaspalanie..kiepski komfort..na autostradzie jak w autobusie tak głosno..nie polecam..
4,8
~jacek
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
Samochód należy ocenić względem ceny za jaką został kupiony czyli 10 tys.zl za rocznik 1999 po lifcie..Biorąc to pod uwagę stwierdzam że MSS jest autem wręcz idealnym.Zacznę może od wad, czyli nieciekawe materiały obiciowe w środku,dziwne kolory tapicerki-poprostu babskie,średni bagażnik.Teraz plusy- ZEROWA WRĘCZ AWARYJNOŚĆ,podkreślam to miałem nie jednego japońca i wszystkie względem mitsubishi wypadają blado.W tym aucie nigdy nic nie nawaliło,nawet żarówki nie wymieniałem.Zawieszenie b.trwałe , a mieszkam raczej przy kiepskich drogach.Blacharka to mocna strona MSS ale miałem kiedyś colta 1989 i też miał pancerne blachy. No i meritum sprawy czyli silnik-na początek spory wydatek-rozrząd z wymianą 800zł,filtry b.tanie.Ale potem to tylko lać,siadać i jechać.Te silniki są b.specyficzne, w czasie jazdy słychać klepotanie jak by się jechało mercem 200 diesel ale mozliwości silnika są takie jak by miał minimum 150 koni.No ibiorąc pod uwagę tą moc to ekonomiczność silnika jest wzorowa, szczerze powiedziawszy to nie chciałem wierzyć swoim oczom jak po wypadzie w góry,jechałem spokojnie bo z dzieciakami,komputer pokazał 5.3 litra. W mieście pokazuje ok.7.5 litra czyli wg mnie super.Bardzo polecam Space Stara GDi mistrza bezawaryjności i oszczędności
Åšrednie spalanie dla Mitsubishi Space Star (1998) 1.8 GDI 122KM 90kW 1998-2005
7,1
l/100 km
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
Mocny dynamiczny i oszczędny ,idzie pięknie od dołu momentem i górą ,na 2biegu ponad 100kmh tak że można ruszać z dwóji i walić do odciny . No i też oszczędny, trasa spokojna noga do 90 i spokojnie do 5 zejdziemy , autobana do 150 i tak pod 7-8 l. i tu 6tka by się przydała , za to można płynnie przyspieszać i hamować silnikiem na 5tce ,a do 190 bez zająknięcia jak głupi , no i do 210 220 się bujnie jak bez wietrznie ,no jednak to wan .i czuć tu podmuchy . Polecam kawał mocnego motoru no bo jednak to prawie 1.9 pojemności ,i potrafi malutko spalić a krzepę ma jag diabli
6,5
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
koledzy. mam zwyczaj lac zawsze po korek, pobujac go i odpowietrzyc. kierowcy patrza na mnie jak na wariata ale za to jestem pewny wynikow. te 4.9 l/100 osiagnalem faktycznie przejezdzajac 80 km i tankujac go ponownie. sam bylem zaskoczony, ale mimo wszystko uzyskac spalanie 7 litrow przy mojej jezdzie to dobry rezultat. (jezdze energicznie, wysokoobrotowo, srednio na trasie pokonuje 90 km/h - czyli czesto 130/140 km/h) uwazam ze albo trafilem na dobry silnik, albo wlasnie potrzeba mu takiej jazdy a nie mulowatego powolnego ruszania. pozdrawiam wszystkich mitsumaniakow:) radoslav1
7,8
Mitsubishi Space Star (1998)
Minivan 1.8 GDI 122KM 90kW
1.8 GDI 2000r przebieg 91000km-spalanie 5l w trasie?-to mit! przy spokojnej,rownej jezdzie do 120km/h(trasa)=6.25l calkiem niezle ale bez ladunku 2 dorosle osoby,miasto i troche trasy 7.85l a samo miasto 9.3l/100km(bez nadmiernego przyspieszania) to prawdziwe zuzycie paliwa tego malego autka wiem ze kazdy chce miec najlepsze auto ale Panowie i drogie Paie nie piszcie o spalaniu wynoszacym 5l-no chyba ze mowa o taktyce kierowcy PKSu z lat 95 czyli do 65km/h i na luz!pozdro P.S prosimy o prawdziwe dane...
Zniszczony alternator
  • Mitsubishi Space Star (1998) 1.3 16V 86KM 63kW 1998-2005
  • instalacja elektryczna
  • 209 tys. km
Witam! Alternator przestał ładować, wymontowałem i zawiozłem do naprawy, naprawili za spore pieniądze, założyłem i znowu się zepsuł, w warsztacie wmawiają mi, że przez brak napięcia na cienkim przewodzie czerwonym, który dochodzi do wtyczki, oprócz niego jest jeszcze przewód niebieski. Czy brak napięcia na tym czerwonym przewodzie może zniszczyć alternator. Warsztat stwierdził, że alternator przeładowywał, a od czego jest w takim razie regulator??? Może ktoś z praktyków mógłby się wypowiedzieć. Ja uważam, że jest to całkowite przeżucenie winy na klienta. Przez tą sugestię zmarnowałem sporo czasu aby wszystko posprawdzać i tak na niebieskim przewodzie jest napięcie mniejsze o 0,4 0,5 v mniejsze niż na aku,a przy zawarciu na masę zapala się kontrolka. Na czerwonym jest napięcie po zapłonie. Gdzie tkwi problem???
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Zniszczony alternator
  • Mitsubishi Space Star (1998) 1.3 16V 86KM 63kW 1998-2005
  • instalacja elektryczna
  • 209 tys. km
Witam! Alternator przestał ładować, wymontowałem i zawiozłem do naprawy, naprawili za spore pieniądze, założyłem i znowu się zepsuł, w warsztacie wmawiają mi, że przez brak napięcia na cienkim przewodzie czerwonym, który dochodzi do wtyczki, oprócz niego jest jeszcze przewód niebieski. Czy brak napięcia na tym czerwonym przewodzie może zniszczyć alternator. Warsztat stwierdził, że alternator przeładowywał, a od czego jest w takim razie regulator??? Może ktoś z praktyków mógłby się wypowiedzieć. Ja uważam, że jest to całkowite przeżucenie winy na klienta. Przez tą sugestię zmarnowałem sporo czasu aby wszystko posprawdzać i tak na niebieskim przewodzie jest napięcie mniejsze o 0,4 0,5 v mniejsze niż na aku,a przy zawarciu na masę zapala się kontrolka. Na czerwonym jest napięcie po zapłonie. Gdzie tkwi problem???
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Zwiększone lub zmniejszone obroty silnika
  • Mitsubishi Space Star (1998) 1.3 16V 86KM 63kW 1998-2005
  • silnik
Zwiększone obroty silnika przy rozruchu zbyt wolno się zmniejszają, a w trasie (gdy wrzuci się na luz) potrafią zejść poniżej wymaganych instrukcyjnie. Zabrudzenie wlotu przepustnicy (czarnym osadem) Zdjąć obudowę filtru powietrza, zdjąć opaskę łącznika gumowego od filtru powietrza do przepustnicy, zsunąć łącznik z wlotu przepustnicy i wyczyścić wlot i przepustnicę czystą szmatką (taką, która nie pozostawi po sobie jakiś nitek itp.) nakładając ją na palec i wsuwając do dyszy. Żeby było łatwiej i skuteczniej, to należy jeszcze uchylić na maxa przepustnicę (za pomocą znajdującego się poniżej cięgna "gazu". Czynność tą wykonywać co 8-10 tys. km, a będzie OK.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Mitsubishi Space Star (1998)