365 dni do premiery nowego Fiata 500
Pozostało 365 dni (od 14 września 2006) do premiery nowego Fiata 500, następcy samochodu-legendy i prawdziwej ikony przemysłu motoryzacyjnego.
<b>Pozostało 365 dni (od 14 września 2006) do premiery nowego Fiata 500, następcy samochodu-legendy i prawdziwej ikony przemysłu motoryzacyjnego.</b><br />
<p class="maintext">Debiut nowego pojazdu jest bardzo ważnym wydarzeniem, któremu towarzyszy projekt o nazwie „500 wants you". Jest to multimedialne, interaktywne laboratorium stworzone przy ścisłej współpracy z turyńskimi filiami agencji Leo Burnett oraz Arc. </p>
<p class="maintext">Chodzi o rewolucyjne przedsięwzięcie wykorzystujące sieć internetową (w późniejszym okresie planowane jest również wykorzystanie innych form przekazu) mające na celu zachęcanie zwykłych ludzi do wzięcia udziału w tworzeniu samochodu, który w przyszłości ma stać się najbardziej lubianym autem wśród Włochów. Projekt „500 wants you" przedstawia się wiec jako olbrzymie laboratorium online, dzięki któremu użytkownicy będą mogli poznawać założenia stylistyczne nowego samochodu, wypowiadać się na temat własnych preferencji, proponować swoje własne pomysły i po raz pierwszy w historii mieć aktywny wpływ na kształt produktu końcowego. W rzeczywistości, strona internetowa <a href="http://www.fiat500.com">www.fiat500.com</a> będzie swojego rodzaju bazą pomysłów i oczekiwań użytkowników. Najlepsze prace zostaną ocenione i być może wykorzystane podczas tworzenia samochodu. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Fiat</strong></p>