Szukaj

Informacje o Nissan Juke I

Lata produkcji: 2010 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Juke to produkowany od roku 2010 mały miejski crossover (segment I, aczkolwiek ze względu na rozmiary pozycjonowany także w segmencie B). Auto stanowiło uzupełnienie gamy Nissana w segmencie SUV-ów obok kompaktowych modeli: X-Trail oraz Qashqai. Pierwowzorem koncepcyjnym Juke’a był zaprezentowany w roku 2009 prototyp noszący nazwę Qazana. Nissan Juke powstał na platformie podłogowej B Platform, będącej rezultatem kooperacji Nissana i Renault. Technicznie auto powiązane jest z Nissanami Cube i Micrą oraz z Renault Clio.
czytaj więcej
Powagosław
Nissan Juke Spore zaskoczenie Nissana, który, co jest rzadkością w tej branży, na podstawie oryginalnego prototypu stworzył równie oryginalny i odważny stylistycznie model produkcyjny. Zasłużone oklaski. ~Powagosław
Luzacjusz
Wygląda paskudnie, to fakt. Ale to wyjątkowo nieważne, bo nikt nie odmówi mu jednego: oryginalności ocierającej się o awangardę. Tu brzydota to zabieg celowy. Jak u Salmy, która nieomalże przyprawiała sobie wąsy, żeby zagrać Fridę. ~Luzacjusz

Nissan Juke I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Nissan Juke I

Liczba ocen: 66
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

2,1
~Marcin
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Nigdy nie jechałem gorszym autem. To jest moja ocena końcowa, z którą długo zwlekałem. Oceniam ten samochód po przejechaniu 1000km po mieście + jednego dnia 800 km na dłuższej trasie. Silnik - przyspieszenie trzeba mierzyć kalendarzem. Skrzynia biegów - zacina się, charczy, zamiast jedynki wskakuje trójka. Przy wbijaniu trójki są opory. To jest nowe auto, 10 tysięcy przebiegu. Karoseria rysuje się od dotknięcia palcem. Spalanie 6l na trasie przy spokojnej jeździe tym silnikiem to nie jest normalna rzecz. Przestrzeni w środku nie ma i tutaj zatrzymam się na dłużej. Jeżeli jesteś drobny / niski, filigranowy - dasz radę. Wyższy gość / kobieta sobie z tym nie poradzi, chyba że z zawodu jesteś pilotem myśliwca, bo nogi muszą być ustawione prosto i złączone przez całą jazdę. Ja, 1.80m gość, musiałem je jakoś koślawo skrzywić, żeby w ogóle zmieścić się między słupkiem, a pedałami gazu. Nabawiłem się takiej kontuzji nogi, że przez 3 najbliższe dni lekarz zabronił mi chodzić. I to zaważyło na tej opinii. Wykończenie wnętrza - dramat. Auto ma przejechane dychę i skóra na fotelach już wytarta i poprzedzierana. W środku głośno jak w pociągu Przemyśl - Szczecin. Klima wieje punktowo, więc masz Syberię na rękach i Sacharę na nogach. Zamek centralny raz działa, raz nie działa. To chyba tyle, jeżeli chodzi o plusy tego samochodu. Dalej jest tylko gorzej, auto oddałem. Żałuję, że nie na złom albo Rydzykowi. Nie polecam nikomu, kto się szanuje, a pozytywne oceny piszą chyba producenci albo gnomy.
4,6
~Bartosz
Nissan Juke I
SUV Facelifting DIG-T 200KM 147kW
Użytkujemy niecały rok, auto ze względu na body kit nismo wyróżnia się z tłumu. Moc wystarczająca, jazda autostradą 150-160 kmh nie robi na aucie większego wrażenia. Nawet przy większych prędkościach prowadzi sie pewnie i jest zaskakująco cichy. Niestety trzeba się liczyć wówczas z większym spalaniem, nawet 10 litrów. Malo miejsca z tyłu i jest to auto bardziej dla dwojga lub z jednym dzieckiem. 4 dorosłych będzie ciasno. Bagażnik dość mały, nawet jedna większą torba podróżna może okazać się zbyt duża i trzeba będzie rozłożyć tylną kanapę. Ogólnie auto dla rodziny 2+2 się nie nadaje bo jest zwyczajnie za małe, fajne jako drugie w rodzinie.
4,9
~piotr7755
Nissan Juke I
Nismo RS 1.6L turbo DIG-T 218KM 160kW
Rewelacyjne auto! Wygodne, bardzo szybkie, do tego super hamulce. Fenomenalny silnik. Bardzo elastyczny i o dziwo całkiem spoko jeśli idzie o ekonomię. Niewiele pali w mieście (Warszawa) 8,5 l jak na 218 KM to moim zdaniem niewiele. Minimalne spalanie trasa 6,5l (ale to do 2,5 tyś obrotów czyli bardzo powoli) max nie wiem ale 12 wciągnie bez problemu. Dużo pali przy dużych szybkościach, ale to gabarytowe auto. 200 km/h osiąga bez wysiłku i bez szumów wewnątrz. Elastyczność silnika - super!. W tej klasie konkurencji brak!
Średnie spalanie dla Nissan Juke I
6,9 – 10,3
l/100 km
5,5 – 6,0
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Rewelacyjnie oszczędne auto! Jeżdzę po mieście w warszawskich korkach, wtedy (przy korkozie) przy klimatyzacji zużycie ok 6 l/100 km; w trybie mieszanym 5.5 a przy oszczędnej jeździe 4.3 l/100km, jak przycisnę w trasie 5.5, jak przycisnę bardzo - 6. Dla 2 osób wygodny samochód i do miasta, i na dojazdy. Silnik zrywny i energiczny, dobrze się jedzie w trasie. Plastiki we wnętrzu trochę słabe - to minus. Największym minusem tego auta jest polski serwis! Fatalna obsługa i...brak bazy elektronicznej Nissana to jakiś mega obciach - jakbym cofnęła się w lata 80.!!!! Samo autko godne polecenia, szczególnie dla 2 osób, wygodny, jak dotąd bezawaryjny, bardzo ekonomiczny samochód i do miasta i w trasy.
8,3
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
W mieście pali od 8,5 do 9,3 litra/100km, w trybie normalnym( lub sport). W trasie jeżeli chcemy czerpać przyjemność z jady to raczej nie ma szans że zejdziemy poniżej 7 litrów , normalnie się nie da. Gdy używamy trybu EKO tracimy przyjemność jazdy tym samochodem no ale na mieście można zejść do 7,5l, a w w trasie pod warunkiem że jest to płynna jazda z przepisami i po zażyciu leków uspokajających do ok 5,5l/100km. Po przesiadce z Nissan-a Micra 1,5dci który palił średnio 5 litrów ropy jest to prawdziwy szok i dziura w portfelu, większa o około 150 zł w miesiącu....Po dwóch latach używania systemu S-STOP padł akumulator, wymieniono w serwisie na gwarancji. Teraz używam tego systemu tylko wtedy gdy wiem że na światłach będę stał naprawdę długo.....bo gwarancja niedługo się kończy i już za darmo nie wymienią no i poza tym szkoda podzespołów samochodu......
10,2
Liczba komentarzy: 4
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW
Drodzy Państwo Dramat!!!! Samochód pali BARDZO DUŻO!!! Faktycznie jest użytkowany głównie w mieście i na kilku-kilkunastokilometrowych trasach, ale spala średnio 5 litrów więcej od danych podawanych przez producenta i sprzedawców ASO Nissan. Od samego początku próbuję ten problem rozwiązać z firmą Nissan, niestety do chwili obecnej bez efektu. Nissan twierdzi, że technicznie samochód jest w 100% sprawny a PODWYŻSZONE zużycie (nazywają to podwyższonym zużyciem podczas gdy przekracza normy o 50-70%) tłumaczą stylem jazdy kierowcy, warunkami pogodowymi itd. itd. - czytaj - próbują sprawie ukręcić łeb. Kiedy czytam raporty pozostałych użytkowników wprost nie mogę uwierzyć jak piszą o spalaniu na poziomie 6-7-8 litrów. Jeden z panów pisze o ogromnym spalaniu na poziomie ponad 8 litrów. Ciekawe co by ten pan powiedział jakby mu komputer średnio pokazywał 11-12 L /100 km przy bardzo spokojnej miejskiej jeździe (nie ważne czy z klimą czy bez, czy w trybie eco czy innym). Zdecydowanie NIE POLECAM samochodu z tym silnikiem i generalnie na ten moment nie jestem w stanie powiedzieć nic dobrego o firmie Nissan. Sprawa w toku... Będę wdzięczny za kontakt od każdej osoby, która ma podobny problem z tym modelem samochodu.

Usterki Nissan Juke I

Liczba wpisów: 4
zapalają się kontrolki ,,silnik,, żółta i niebieska ,, auto,,
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 95 tys. km
Po 2 tygodniach od zakupu pojazdu w komisie zapaliła sie kontrolka ,,silnik,, postawiłem auto do warsztatu, mechanik zalecił wymiane swiec, niestety po 2-3 tygodniach znów zapaliła się kontrolka ,,silnik,, , tym razem mechanik zalecił wymiane czujnika cisnienia paliwa , i znów po 2-3 tygodniach zapaliła się kontrolka ,, silnik,, , znów do mechanika podpięty pod komputer nic nie wykazał, pojechałem do innego warsztatu znów pod komputer nie potrafiono wskazac usterki. Pojechałem do serwisu autoryzowanego nissana- wykaz napraw - to wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia, zrobiłem to i niestety nic nie pomogło. W tej chwili nie wiem co robic 5 warsztatów i serwis i nikt nie potrafi pomóc.
Oczekuje na rozwiązanie
LUŹNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU- TRZASKI W SILNIKU
  • Nissan Juke I SUV Facelifting 1.2 DIG-T (Euro 6) 115KM 85kW 2015-2018
  • silnik
  • 77 tys. km
Auto używane głównie po mieście, przez 8 lat zrobione 77tysięcy, garażowane....pożyczam od żony i słyszę że coś w silniku strzela w zakresie os 1200-3000obr/min, szczególnie wyczuwalne po odpuszczeniu gazu. Wizyta u mechanika wykazała duży luz łańcucha rozrządu do natychmiastowej wymiany, dodatkowo auto lekko bierze olej ok 0,5l od wymiany do wymiany (w moim przypadku co 9 tyś), wymiana uszczelki na korbowodzie i będzie ok. kolejna rzecz to wymiana elektrozaworu do turbiny i silnik będzie jak nowy.....na kolejne 50tyś, Mechanik mnie uspokaja mówi że znają problem i mają doświadczanie w jego usuwaniu - generalnie przyjechałem w dobrym momencie :) (Łańcuch, uszczelka , zawór , filtry i płyny z robocizną wyceniono na 3000zł)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Niedomaganie silnika
  • Nissan Juke I SUV 1.6 DIG-T 190KM 140kW 2010-2014
  • silnik
  • 154 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy silniku 1,6 benzyna turbo 4x4,przy dłuzszym podjeżdżaniu takim jak w korku-z niską prędkością i co kilka metrów,po normalnym ruszeniu,silnik traci swoja moc.Kierownica drży,wciskam gaz,a auto jedzie max.80-90 km/h,obroty skaczą,a prędkości i mocy nie ma.Pomaga przełaczenie z automatu na manuala,ale tylko do 4 biegu.Trzeba zgasic silnik,idczekac kilka minut,i juz wszystko jest okej.Ale do następnego podjeżdżania w korku...Kotoś coś?
Nissan Juke I