Szukaj

Informacje o Nissan Tiida Hatchback Facelifting 1.6 110KM 81kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2004 roku, na rynku europejskim dostępny w latach 2007-2012. W Europie Tiida zastąpił Nissana Almerę. Zbudowano go na platformie podłogowej typu B japońskiej marki. Dostępny w wersji hatchback oraz sedan, która na niektórych rynkach oferowana jest jako Tiida Latio lub po prostu Latio. W 2008 roku model przeszedł face-lifting. W Europie sprzedawano tylko pierwszą generację auta, druga zaprezentowana w 2011 roku nie była dostępna na Starym Kontynencie W Europie następcą modelu Tiida I został w 2015 roku Nissan Pulsar.
czytaj więcej
Powagosław
Zbyt zwyczajny, by dorównać kompaktowej konkurencji. Ale Nissan otwarcie przyznaje, że Tiida to projekt niskobudżetowy, więc nie ma przynajmniej mowy o designerskim i technologicznym kunszcie. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Tiidy (co to w ogóle za nazwa?!) powinni udzielać się na grupowych terapiach dla cierpiących na bezsenność. Wyleczyliby niejednego. Bo Tiida to pigułka skondensowanej nudy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 153 Nm przy 4400 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 78 x 83,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

5,0
~Robert
Nissan Tiida
Hatchback Facelifting 1.6 110KM 81kW
Porządne auto, nic się w nim nie psuje, wygodne. Stylistyka nie powala, ale coś za coś. Do zwykłego przemieszczania się, bez wrzucania worka pieniędzy w naprawy, sprawdzi się idealnie. Silnik mógłby być mocniejszy, ale jak na wolnossące, pancerne 1.6 to i tak nie jest źle, szczególnie na wyższych obrotach- fajnie się wkręca. Jechałem autostradą 205km/h, co dla większości takich silników jest niewykonalne. Kupiłem samochód z przebiegiem 140tys i po 3 latach jeżdżenia nie ma nic do wymiany . Rewelacja! Narzekają Ci co kupili sprowadzone, kombinowane od handlarza. W tej cenie, z takim przebiegiem i w takim roczniku nie ma konkurencji na rynku. Polecam szukać egzemplarzy z polskiego salonu.
5,0
~Paweł
Nissan Tiida
Hatchback Facelifting 1.6 110KM 81kW
Auto tak bezawaryjne, że aż boli, bo chciałoby się coś w nim wymienić, a nie ma co, bo wszystko hula :) Nie oszczędzam samochodu po dziurach, a zawieszenie jest wciąż w oryginale- i to jeżdżone przez ponad 10 lat po polskich dziurawych drogach. Poza tym samochód niezwykle wygodny i komfortowy, nie rdzewieje, złego słowa nie można powiedzieć. 0 problemów z elektroniką, po śniegu idzie lepiej niż quattro, części eksploatacyjne śmiesznie tanie- Chyba zostawię sobię dożywotnio jako woła roboczego, gdy nowocześniejsze auta zawiodą :)
4,7
~Paweł
Nissan Tiida
Hatchback Facelifting 1.6 110KM 81kW
W samochodzie przez 10 lat użytkowania przy 150tys km na liczniku wymienione tylko linki hamulca ręcznego i kilkukrotnie klocki. Tam nic się nie psuje. Gorąco polecam. Zawieszenie mimo, że wcale go nie oszczędzam, jest wciąż jak nowe. Silnik nie bierze kropli oleju. Chcesz mieć samochód, który nie będzie skarbonką- kup Tiidę. Mimo ceny samochód lepiej wykonany i wygłuszony niż niejeden z klasy wyżej. Przyspiesza całkiem spoko. Jedyną wadę jak dla mnie stanowi układ jezdny, który, że tak powiem nie zachęca do szybkiej jazdy.
Nissan Tiida Hatchback Facelifting