Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Pakiety wyposażenia - Nissan GT-R I Nismo Facelifting 3.8 600 KM 441 kW

Wybierz pakiety, które chcesz porównać
Porównywane pakiety
NISMO
(RM 2017)
Komfort
Zaawansowany program stabilizacji toru jazdy (VDC) z trzema ustawieniami do wyboru
Manetki do zmiany biegów umieszczone przy kole kierownicy
Zawieszenie przednie – niezależne aluminiowe zawieszenie dwuwahaczowe (kute)
Zawieszenie tylne – niezależne aluminiowe zawieszenie wielowahaczowe (kute)
Układ Bilstein® DampTronic z 3 opcjami do wyboru
Port USB umożliwiający podłączenie odtwarzacza iPod®, odtwarzanie plików MP4 i przeglądanie obrazów przy użyciu zewnętrznego modułu pamięci
Cyfrowy system audio BOSE z układem Aktywnej Kontroli Głośności (Active Noise Cancellation), odtwarzacz CD, MP3, WMA, AAC, MP4, DiviX, DVD.
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z mikrofiltrem
Głośnomówiący zestaw telefoniczny Bluetooth®
System „Inteligentny kluczyk”
Tempomat obsługiwany przyciskami na kierownicy
Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
Podgrzewane fotele
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 8 płaszczyznach, fotel pasażera regulowany elektrycznie w 4 płaszczyznach
Amortyzatory z możliwości regulacji BILSTEIN® DampTronic
System nawigacji i multimedów NISMO IT
Bezpieczeństwo
Dwuczęściowe tarcze hamulcowe przednie i tylne z wentylacją wewnętrzną o wzorze rombowym
Supersztywne lite 6-tłoczkowe przednie/4-tłoczkowe tylne zaciski hamulcowe z 3-punktowym mocowaniem z przodu / 2-punktowym mocowaniem z tyłu
Hamulce tarczowe Brembo® na 4 kołach – tarcze o średnicy 390 mm z przodu i 380 mm z tyłu
Układ wspomagania hamowania Nissan Brake Assist
Sztywne aluminiowe ramy pomocnicze zawieszenia przedniego i tylnego, mocowane bardzo precyzyjniew 6 punktach do nadwozia
Lekkie przednie i tylne drążki stabilizatora, o przekroju rurowym, gładkie, zapewniające maksymalną przyczepność wszystkich czterech kół podczas ekstremalnych skrętów
2,4 obrotu kierownicy od położenia skrajnego do skrajnego
Zintegrowane wewnętrzne wzmocnienie dachowe „X”
Węglowo-aluminiowe rozpórki „plaster miodu”
System Nissan Advanced Airbag z dwustopniowymi przednimi poduszkami powietrznymi dla kierowcy i pasażera
Przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia
3-punktowe pasy bezpieczeństwa
Konstrukcja nadwozia z przednimi i tylnymi strefami kontrolowanego zgniotu
Specjalne przetłoczenia pokrywy silnika, stalowe wzmocnienia rurowe boczne drzwi oraz kolumna kierownicy pochłaniająca energię
Immobilizer Nissan oraz system antykradzieżowy zatwierdzony przez Thatcham
Dodatki
Podwójne górne wałki rozrządu ze zmienną fazą rozrządu zaworów dolotowych
V6 o pojemności 3,8 litra z podwójną turbosprężarką
Blok silnika z odlewu aluminium (cylindry pokryte plazmą o bardzo wysokiej trwałości i niskim tarciu)
Aluminiowe tłoki
Zapłon bezpośredni firmy Nissan, irydowe świece zapłonowe
Ciśnieniowy system smarowania z termostatycznie sterowanym chłodzeniem i magnezową miską olejową
Fully symmetrical dual intake and low-backpressure stainless steel exhaust systems
Dodatkowy układ dolotu powietrza umożliwiający szybkie nagrzewanie katalizatorów w celu zapewniania maksymalnej skuteczności oczyszczania spalin
Plakietka z nazwiskiem inżyniera składającego silnik
Czerwona pokrywa silnika
Tytanowe, owalne końcówki układu wydechowego
Napęd na cztery koła ATTESA E-TS (4WD) z opatentowanym niezależnym układem przeniesienia napędu transaxle obejmującym skrzynię biegów, mechanizm różnicowy i obudowę skrzynki rozdzielczej 4WD
Sztywny, lekki wał napędowy z kompozytów węglowych pomiędzy silnikiem a zespołem przeniesienia napędu
Wysokowydajny tylny mechanizm różnicowy z blokadą mechaniczną
Elektroniczna kontrola trakcji
Olej do mechanizmu różnicowego: R35 COMPETITION, typ 2189E
6-biegowa skrzynia biegów GR6 z podwójnym sprzęgłem i z trzema trybami pracy do wyboru
Układ synchronizacji obrotów przy redukcji biegów (DRM)
Inteligentny system kontroli zmiany biegów (w trybie R) wybiera kolejny bieg w zależności od pozycji przepustnicy, prędkości pojazdu, hamowania i innych parametrów
Zębatkowa przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektronicznym uzależnionym od prędkości pojazdu
20" flegi RAYS z kutego aluminium 5x3 ramienne
Opony letnie run-flat DUNLOP SP SPORT MAXX 600 DSST CTT - napełnione azotem
System kontroli ciśnienia w oponach (TPMS)
Całkowicie nowa platforma Premium Midship z hybrydowym szkieletem nadwozia
Aluminiowa pokrywa silnika, bagażnika oraz powłoki zewnętrzne drzwi
Odlewy aluminiowe kielichów przednich amortyzatorów i szkieletów drzwi
Panel nadwozia tłoczony metodą wielokrotnego wybijania w celu zapewnienia wyjątkowej sztywności i precyzji
Odlewy aluminiowe tylnych wsporników siedzeń z tyłu
Przednia poprzeczka zawieszenia wykonana z kompozytu węglowego
Zaawansowane 6-fazowe lakierowanie pojazdu z dwoma warstwami lakieru bezbarwnego oraz lakieru odpornego na odpryski w miejscach krytycznych.
Współczynnik oporu powietrza – 0,26
Podwozie całkowite osłonięte
Nowy, przeprojektowny zderzak przedni zapewniajacy lepszy docisk aerodynamiczny przy dużych prędkościach oraz chłodzenie silnika.
Przeprojektowany zderzak tylny w celu wyeliminowania zawirowań strumienia powietrza
Automatycznie włączane światła
Spojler tylny w kolorze nadwozia z górnym światłem stopu
Szerokostrumieniowe reflektory wykonane w technologii full LED z Zaawansowanym Systemem Oświetlenia Przedniego (AFS)
Światła do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne w technologii LED
Światła tylne, światło stopu oraz tylne światło przeciwmgielne w technologii LED
Sterowane elektrycznie, podgrzewane i składane lusterka boczne
Dwie podwójne rury wydechowe z tytanowymi końcówkami
Szyba słoneczna pochłaniająca promieniowanie UV
Możliwość strumieniowego odtwarzania audio Bluetooth®: A2DP i AVRCP
Obsługa systemu audio za pomocą przycisków na kierownicy
System nawigacji Nissan GPS z dyskiem twardym i funkcją rozpoznawania głosu
8" ekran dotykowy systemu nawigacji i systemy informacji o samochodzie
Wykończenie deski rozdzielczej wysokiej jakości skórą NAPPA z jednego kawałka.
Przycisk uruchamiania silnika
Kamera cofania
Elektroniczny zestaw wskaźników wraz z komputerem pokładowym i cyfrowym wyświetlaczem wybranego biegu
Dwa podświetlane lusterka kosmetyczne
2 gniazda zasilające 12 V
Płaskie pióra wycieraczek szyby przedniej z czujnikiem deszczu
Tapicerka skórzana wysokiej jakości Prestige (czarna, pomarańczowa, czerwona, kość słoniowa)
Dwa oddzielne siedzenia z tyłu
Kierownica o nowym wzorze pokryta wysokiej jakości skórą z manetkami do zmiany biegów
Czarna podsufitka, osłony przeciwsłoneczne
Panel C z wykończeniem z włókna węglowego
20" 6-cio ramienne felgi z kutego aluminium RAYS
Unikalne elmenty stylizacyjne nadwozia NISMO
Tylny spoiler z włókna węglowego
Koło kierownicy pokryte materiałem Alcantara z czerwonymy znacznikiem centralnego położenia
Gałka dźwigni zmiany biegów pokryta skórą
Fotele przednie pokryte materiałem Alcantara
Pakiet elementów aerodynamicznych nadwozia wykonanych z włókien węglowych: zderzak, progi boczne,pokrywa bagażnika, płyta ochronna pod silnikiem
Turbosprązarki NISMO
Aluminiowe wykończenie przycisków na kierownicy
Aluminiowe uchwyty drzwi, kratka klimatyzacji, wykończenie paneli wewnętrznych i konsoli środkowej
Lakier metalizowany 4 300 PLN