Silnik pracuje równo, ale jak to dieselek jak jest zimny to głośno klekocze (krótko). Silnik jest bardzo mocny (125KM) i bardzo elastyczny (298nm) przy 2000obr/min. Własciwie poza miastem jedzie się tylko na 5 biegu, przy czym wyprzedzanie trwa "ułamek sekundy". Spalanie średnie rzędu 7-7,5 litra na 100. Ogólnie szybki i dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą prawidłowo. Skrzynia dobrze zestopniowana.
3,0
Układ jezdny
Bardzo twardy i troszke głośny, ale za to trzymanie się drogi fenomenalne.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeciętna. Przy cofaniu trzeba poswięcić sporo uwagi. Wąski zakres lusterek.
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca w środku i ogromny bagażnik. Mankamentem jest brak możliwości rozłożenia tylnych oparć. Zamykany na kluczyk schowek jest niewystarczający. Deska rozdzielcza uporządkowana a jej obsługa nie absorbuje uwagi kierowcy. Do przeładowanych dźwigienek kolumny kierownicy można się przyzwyczaić
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kłopoty z odparowaniem szyb. Elektryczna klimatyzacja nie do końca skutecznie sobie radzi zwłaszcza gdy rozpoczyna się jazdę a w środku jest gorąco. Zimą dość szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu. Z tyłu trochę mniej ale nie powiino być powodów do narzekań.
3,0
Wyciszenie
Słychać zawieszenie, trzaski tapicerki i deski rozdzielczej. Silnik słychać na wyższych obrotach i nie jest to już atutem jak w wersjach benzynowych
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w mieście ok 9 litrów na trasie 6,5. Szybka jazda podnosi spalanie o ok 1,5 litra. Serwis dość drogi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dośc tani biorąc pod uwagę parametry, świetne wyposażenie i przestreń wewnątrz
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie to tzw. pięta achillesowa tego auta. Wymienione zostało praktycznie całe. Reszta bez zastrzeżeń. Raz padło łożysko napinacza, raz miska olejowa (wystający kanał w zagłębieniu ulicy)