Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Audi 90 B3 Sedan 2.3 E 20V quattro 167 KM 123 kW
Powrót
Dodaj swoją ocenę
Audi 90 w pigułce

Ocena kierowcy - Audi 90 B3 Sedan

Scobar, scob@scob.prv.pl, 16 lat temu
Silnik 2.3 E 20V quattro 167KM 123kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 0 tys. km
Audi 90 B3 Sedan 2.3 E 20V quattro 167 KM 123 kW - Oceń swoje auto
3,92
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jezdze nim trzeci rok i nie zamieniam zmieniac. To mowi chyba samo za siebie. jesli zadbasz o uklad jezdny auto prowadzi sie jak sportowe a jednoczesnie jest naprawde komfortowe. Silnik pieknie mruczy przy glebokim wcisnieciu gazu, jesli operujesz delikatnie - do ok. 150 km/k w samochodzie jest cicho. dzieki napedowi na 4 kola idealnie prowadzi sie na sniegu, w deszczu itp. Do tego elektroniczne wskazniki , komputer pokladowy i pelna elektryka - to w 15 letnim wozie robi wrazenie.. No i masa drobiazgow wplywajacych na zadowolenie z auta - bardzo dobre swiatla, wspomaganie, ogolna ergonomika. Polecam kazdemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na auto 15letnie - rewelacja. 5 cylindrowy, swietnie wywazony z lekkim zamachem silnik. Przyspiesza plynnie na 5 biegu od 40 km/h
3,0
Skrzynia biegów
W tym roczniku - drobne problemy - malo precyczyjna na 1 i 2 biegu. duzy + za maly skok i krotka dzwignie
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. W moim quattro: wachacze z tylu (komfort i przyczepnosc), hamulce tarcze wentylowane/tarcze. Wygodny ale trzyma sie swietnie drogi. duzy + za 4x4 - idealne rozwiazanie przy ograniczonej przyczepnosci - snieg, deszcz...
Komfort
3,0
Widoczność
zewnetrzne lusterka - calkiem srednio..
4,0
Ergonomia
Wsztystko jest na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
swietnie grzeje zima, kabina przewiewna - nie zaparowuja szyby. Wentylator na najwyzszum biegu halasuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sam raz. Duzo miejsca dla 4 osob, wygodne siedzenia.
5,0
Wyciszenie
Silnika do 4500 obrotow praktycznie nie slychac. ( na V biegu 4500 obr. to ok. 150 km/h)
Ekonomiczność
4,0
Koszty utrzymania
ok 9l/100 km to przy tej mocy i roczniku - dobry wynik. Czesci niedrogie, ogolnodostepne. wiekszosc identyczna jak w audi80
3,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba uwazac w jakim stanie auto kupujesz - wymiana np. sprzegla to dosc droga zabawa - mnie kosztowala 10% wartosci auta. POza tym czesci tanie i dostepne. Warto kupic jesli jestes w stanie zaplacic za rewelacyjna jazde cene 9-10 l/100 km
Niezawodność
3,0
Drobne usterki
siadaja lampki, kontrolki. co ok. 70 tys. wymiana tulejek wachaczy (150 komplet), koncowek drazkow kierownoczych (80 zl. komplet), co 100 tys - tarcze hamulcowe (450-600 komplet) i przeguby przednie i tylne. Mozna rzadziej.. ale to auto lubi byc w dobrym stanie. Odplaca sie kierowcy rewelacyjna trakcja w kazdych warunkach i komfortem nowego auta
3,0
Poważne usterki
po ok. 200 tys. niespodziewanie siadlo spzeglo. Tarcza, docisk, wycisk, lozysko, wymienilem tez hydraulike sprzegla - z robocizna - 1200 zl. trzeba uwazac na wydech - jesli jest w dobrym stanie - nie slychac prawie silnika..
Czy ocena była przydatna?

Dyskusja

Ładowanie komentarzy...

AUTOCENTRUM.PL S.A.