Szukaj
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Audi

Najnowsze oceny Audi

5,0
~Michal
Sedan 4.2 V8 TDI 326KM 240kW
Audi A8 D3
Autko użytkuje od 3 lat i po przejechaniu 100 tys. km mogę stwierdzić ze mój egzemplarz jest odpukać prawie bez awaryjny, jedyne wymieniona maglownica, komfortowy, ekonomiczny jak na tak dużego diesla i mocny. Przerobiłem prawie każdy produkt audi i ten jest naprawdę B. dobry. Z minusów to słabo wydajny układ hamulcowy, przy ostrej jeździe szybko można skrzywić tarczę. Mój model chodzi w rodzinie od nowość zawsze był serwisowany na czas i jest...
4,6
~gość
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Audi A4 B5
Było to moje 3 auto. Kupiłem od zaprzyjaźnionego Niemca mojego taty z którym znał się kilkanaście lat. Jedno z fajniejszych aut jakie miałem. Obecnie mam 6 auto. Całokształt oceniam na 4+. Po zakupie zainstalowałem LPG staga. Ogólnie samochód bez awaryjny i fajny do jazdy. 95% to plusy, ale mam 2 minusy. Pierwszy to nieskładająca się tylna kanapa. Drugi to delikatna podsterowność w zakrętach (podobno to wina ułożenia silnika wzdłużnie pod...
4,4
~dahnuik
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Audi A3 8L
Idealny samochód dla wszystkich nowych kierowców, brakuje mu tylko 2 tylnich drzwi dla pasażerów. Bardzo solidnie wykonane - raz synowi stoczyło się z małego wzgórza i po 5 metrach uderzyło w ścianę budynku, uszkodzenia? Lekko nadłamana plastikowa ramka tablicy rejestracyjnej :-). Niski koszt utrzymania jak na auto mające ponad 20 lat.
Dziennik kosztów dla Audi
Średni koszt przejechania 100 km
113,46 zł
7,0
l/100km
9,3
l/100km
16,9
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~MaciejB69
Avant 2.7 V6 TDI 190KM 140kW
Audi A6 C6
Rewelacyjne auto, kupione od nowego i 10 lat pewnego użytkowania Nie do zajechania silnik
4,8
~Lechu
Limousine 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Auto bardzo dobrze wyciszone, wygodne, wysoka jakosc wykonania, materialy wewnatrz bardzo dobre, szybko nagrzewa sie wnetrze zima poniewaz jest dodatkowe ogrzewanie elektryczne dopuki nie nagrzeje sie uklad chlodzenia
3,6
~Dzikus
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Audi A4 B5
Auto oceniam dobrze jakość wykonania na przyzwoitym poziomie, nigdy mnie nie zawiódł chodź po trasie wychodzily różne rzeczy typu pompa wrtyskowa lekkie wycieki spod głowica ale usterki za późno zdiagnozowane noi stan licznika na pewno nie autentyczny autko miało już przecież 17 lat także swoje najechało km, po zatym było tuningowane. A4 mimo że kombi miejsca mało spalanie w normie ok. 900km na pełnym baku 130,160km/h
4,7
~Tomek
Avant Facelifting 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Audi prowadzi się jak po szynach mimo FWD, najbardziej lubie mmi pod ręką przed podłokietnikiem i sportową kierownice. Kompletny rozrząd z pompą wody i wszystkim z wymianą oleju i filtrów i robocizną kosztował mnie 2700zł jeżdzę ponad 40tys na rok, Może ciekawa informacja: Auto kupilem po akcji AUDI związanej z diesel gate a więc oprogramowanie zostało zmienione na "prawidłowo działające". Audi przy jezdzie na tempomacie 125kmh pali...
5,0
~sam
Lang 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Audi A8 D5
auto bardzo komfortowe ,zwinne,lekko się prowadzi i jest szybkie.bardzo dużo przestrzeni z przodu i z tyłu i ma mocne reflektory dzięki kamerom z wielu stron i 3d łatwo się parkuje. jest bardzo zwrotne dzięki tylnej skrętnej osi. jest genialnie wyciszone
4,4
~Multi
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Samochód Audi A6 allroad zakupiłem nowy w polskim salonie w 2014 roku. Przez okres 5 lat i przebiegu 161.000 km samochód miał jedną poważniejszą naprawę - niewielki wyciek oleju. Na szczęście ustrka naprawiona w ramach gwarancji. Poza tym auto bezawaryjne, poza zwykłymi standardowymi przeglądami (wymiany oleju co 15.000 km). Komfort, uniwersalność, jakość wykonania na najwyższym poziomie.
4,8
~Kuba
Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Audi A4 B8
Samochód idealny na nasze polskie, dziurawe drogi. Żadne tory tramwajowe itd. nie robią na nim wrażenia. Silnik 2.0 TFSI o mocy 211 KM w wersji poliftowej nie ma już problemów z poborem oleju. W trasach śmiało można tym autem podróżować 160+ km/h przy zachowanym komforcie. Spalanie w cyklu mieszanym około 11 L. S-Tronic w trybie 'D' mocno ospały, najchętniej ciągle wrzucałby 7 bieg. W trybie 'S' jest zdecydowanie lepiej, redukuje z...