Szukaj

Ocena kierowcy - BMW iX SUV

Marcin, 2 miesiące temu
Silnik 105.2kWh 523KM 385kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW iX SUV 105.2kWh 523KM 385kW od 2021 - Oceń swoje auto
3,79
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Ogólnie fajne auto jeśli nie przeszkadzają uciążliwe trzaski elementów samochodu i kosmiczne koszty "drobnych napraw"
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie boczku przestało działać , koszt ASO 12000PLN wcześniej awarii uległo ogrzewanie podłokietnika koszt ASO 4000PLN
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
od nowości plastiki z tyłu zimą trzeszczą niemiłosiernie , ogrzewanie boczku i podłokietnika padło , nie da się wymienić samych mat grzewczych ,konieczność wymiany całego boczku z tapicerką za 12000 i całego podłokietnika za 4000 w samochodzie za katalogowo 600 000 (!) gwarancja premium selection to ściema
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogrzewanie boczku i podłokietnika padło , nie da się wymienić samych mat grzewczych ,konieczność wymiany całego boczku z tapicerką za 12000 i całego podłokietnika za 4000 gwarancja premium selection to ściema
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno jeszcze ocenić

Zużycie prądu dla silnika 105.2kWh 523KM 385kW

Średni zasięg
417 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
350 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
500 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
30,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
6,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,5 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW iX SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów