Inne
: Głośny wentylator, łatwość wpadania w poślizg
2,0
Całokształt
Bardzo głośny wentylator, na najniższym poziomie potrafi przygłuszać radio, drzwi aby domknąć trzeba dobrze "trzasnąć" , bardzo słabe właściwości jezdne - źle rozmieszczony środek ciężkości skutkiem tego na śniegu nie jeździ w ogóle , na lekko mokrej drodze jak na sankach ..., a oprogramowanie My-BMW to już totalna porażka
Wrażenia
5,0
Silnik
na suchej nawierzchni fajny i dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Automat w elektryku - nic dodać - super
1,0
Układ jezdny
Jak w opisie - bardzo się ślizga, źle rozmieszczony środek ciężkości
3,0
Karoseria
Niby SUV a aby usiąść za kierownicą - trzeba schylić głowę aby się nie uderzyć ( nie tak miało być w SUV-ie )
Komfort
3,0
Widoczność
niezbyt wygodny fotel, tzn. niby sam fotel jest OK, ale boki fotela cisną w uda, co przy dłuższej trasie powoduje drętwienie lewej nogi
3,0
Ergonomia
taki sobie
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Największa WADA, głośność wentylatora poza wszelką skalą .
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby SUV, a aby usiąść za kierownicą - trzeba schylić głowę aby się nie uderzyć ( nie tak miało być w SUV-ie )
1,0
Wyciszenie
Gdyby nie wentylator, który buczy nawet na najniższym biegu, to może i byłoby cicho .... - w serwisie zbyli mnie mówiąc, że tak ma i tak jest dobrze !!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak ładujesz w domu, to koszt jazdy niski, jak na autostradzie to taki sam jak benzynikakiem
2,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze oczekiwałem większego komfortu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam zdania
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam zdania
Zużycie prądu dla silnika 20 66.5kWh 204KM 150kW
Średni zasięg
310km
Średni maksymalny zasięg
330km
Średni minimalny zasięg
250km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
350km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
24,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania