Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Epica

Forest44, 13 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Epica 2.0 16V 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Lusterka się nie składają przy zamykaniu autka. Tylko jeden kluczyk z pilotem. Brak MEMORY przy el. reg. foteli, oraz brak el. reg. fotela passażera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : problemy z turbo - 110 km (troche szybko)
Układ elektryczny : Liczne nieprzewidywalne usterki elektr.
Zawieszenie : Bardzo bardzo głośne zawieszenie. PS. Jestem pedantyczny.
4,0
Całokształt
W porównaniu do Passata kombi mały (niewystarczający) bagażnik. Dużo niedopracowanych detali. Na kluczyk treba mieć plecak (duży nie składa się). Brak czujek ruchu w kabinie podpiętych pod alarm. Skóra bardzo twarda. Głośne zawieszenie. BRAK W BAGAŻNIKU SCHOWKÓW UCHWYTÓW, BRAK MOŻLIWOŚCI STABILIZACJI BAGAŻU. Niska cena za mlode autko majace dosyć dobre wyposażnie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Średnia krajowa. Jedzie dopiero od 3000obr. Wyścigówka to nie jest ale wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi. Ok
3,0
Układ jezdny
Mało precyzyjny. Coś co nazwali TCS to jakas pomylka. Daleko do konkurentów (passat ESP). Kierownica z Autosana, obszyta marna skórą. Wspomaganie działa bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra. Parkowanie tylem banalnie proste (parktronic). Lusterka jak w autobusie. Jedyny minus to przód. bardzo ciężko parkuje się przodem. Nie widać narożników auta.
4,0
Ergonomia
Spalanie w cyklu mieszanym ( z przewagą trasy)to: -komputer pokazuje 6,8l/100km -z wyliczeń moich wychodi około 1600km na 130l. Ja jestem szczescliwy Passat 2,5v6TDI wypijał zdecydowanie wiecej. Ale peugot 407 2,0HDI kolegi ma 5,5l/100km
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duży plus za ciepły start. Minusy za brak 2-ch stref. Działa ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w przedziale pasażerskim. Łatwo się wsiada. Tylko ta skóra sztuczna zimą jest mało przyjemna.
4,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać. Ale zawieszenie gra głośniej niż radio. Bylem w serwisie w szczecinie celem naprawy ale nic Kozlowski nie poradził.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w cyklu mieszanym ( z przewagą trasy)to: -komputer pokazuje 6,8l/100km -z wyliczeń moich wychodi około 1600km na 130l. Ja jestem szczescliwy Passat 2,5v6TDI wypijał zdecydowanie wiecej. Ale peugot 407 2,0HDI kolegi ma 5,5l/100km Wymiana oleju około 600zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Przy tak niskiej cenie mmożna przyjąć każdą jakość!!! Generalnie jest ok.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powiem o moich bolączkach: - turbo się poci :( - czujnik wstecznego naprawiony (nie zawsze zapalały się światła wsteczne i parktronic) wymiana w warsztacie 36zł za czujnik i 50zł robocizna -czasami nie działa el. szyb!! -czasami nie działa reg. lusterek!! (może zima jest przyczyna? mam nadzieje) -czujnik tem. za FAPEM
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbo zaczyna się pocić.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Epica