1.7 diesel 130 KM jest Ok, ale prosty Chip i już robi się rakieta. Kultura pracy ok, nie jest to nowa konstrukcja. Spalanie bez Chipa to 5,7 l/100 KM a z chipem 4,7 l.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia trochę haczy na zimnym.
3,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, które nadaje się na autostrady i ładne drogi. W zamian oferuje jednak bardzo długa żywotność, prze 3 lata nie wymieniałem w nim nic.
5,0
Karoseria
Mały a pojemny. Dla 2+1 jest wystarczający, a i nie pogarsza sprawy przy parkowaniu. Nic nie rdzewieje a auto stoi pod blokiem i ma 12 lat.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest ok, szczególnie że słupki sa w miarę wąskie i lusterka mocowane do drzwi. Z tyłu słabo, bez kamery wstecznej ani rusz. Duże boczne lusterka są bardzo dobre.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z chipem nawet klima chodzi lepiej. Natomiast za długo trwa nagrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Musiałem wyciszyć maskę i fragment za silnikiem ponieważ było za głośno. Po tym zabiegu jest okej. Silnik Diesel na trasach szybkiego ruchu jest okej, nie męczy się i spokojnie można wyjechać nawet na autostradę w DE.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 3 Lata praktycznie bezkosztowe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7D 130KM 96kW
[l/100km]