Po prostu już go nie oddam. Chyba, że za 20 lat do recyklingu :).
Pełny komfort pod gołym niebem i wystarczająca moc pod maską. Jeszcze za te pieniądze !!! - Powinni tego zabronić. ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak turbo się rozkręci to po prostu poezja - kop jak rzadko.
5,0
Skrzynia biegów
Manual idealny - ponoć zutomat już nie tak.
4,0
Układ jezdny
Już słychać trochę zużycie, ale ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy zamkniętym dachu tylne "słupki" utrudniają cofanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie trzeba ( do nożnego "ręcznego" można przywyknąć).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety u mnie klimy brak, ale otwieram dach i spokój :).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jak w salonie, z tyłu tylko dwoje, ale w luksusowych jak na cabrio warunkach.
3,0
Wyciszenie
Uszczelki dachu już nie takie jak powinny być - 120 kmh wkurza. Od silnika tylko słychać sprężarkę.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Palić musi - wdepnij mocniej - pójdziesz z torbami ; po autobahnie 130 kmh i 9 na 100.
5,0
Stosunek jakość/cena
jw.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś skrzypi, coś trzeszczy, ale to ma w końcu 15 lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stan "igła".
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler LE Baron III Cabrio 2.2 i Turbo 177KM 130kW 1986-1990