Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler LE Baron III Cabrio

Bodiniusz@gazeta.pl, 18 lat temu
Silnik 3.0 i V6 143KM 105kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 0 tys. km
Chrysler LE Baron III Cabrio 3.0 i V6 143KM 105kW 1990-1996 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochodzik pierwsza klasa. Ma nieco "klasyczny" wygląd i moja żona naciska, żeby sprzedać. Ale taki wypas i jakość za tak niskie pieniądze to cud!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek jak marzenie!
3,0
Skrzynia biegów
Być może ocena krzywdząca. Moja historia: kupiłem od Szwaba. W skrzyni bagno, ale zmieniłem olej. Po kilku tysiącach padaka i totalny remont (4500 zł, rok 2004). Od tego czasu szarpie przy zrzucaniu na 1. bieg z 2. Czyli u mnie jest źle. Ale może to wina zaniedbania/zniszczenia przez szwaba i może Poljaki nie potrafią zrobić. Inna możliwa przyczyna uszkodzenia: miałem uszkodzony czujnik temp. silnika i mi się przegrzał silnik w korku na autobahnie, potem na bagnie pocinałem zdrowo, więc może to ja załatwiłem skrzynkę.
4,0
Układ jezdny
Mięciutki jak to Amerykaniec. Po drogach się płynie... Jednak ponieważ to cabrio, czuć nieco brak sztywności pojazdu - nosi czasem na koleinach itd.
Komfort
2,0
Widoczność
Jak na cabrio jest przeciętnie (stosunkowo duża i to ogrzewana i szklana szyba z tyłu), ale ogólnie jest źle - nic nie widać z tyłu! No chyba, że bez dachu. Wtedy ideał.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko na swoim miejscu! Wygodne skórzane fotele, regulowane na 1000 sposobów elektrycznie (łącznie z lordozą i boczkami)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń duża. Tylko bagażnik mały (sporo zajmuje miejsce na dach)
5,0
Wyciszenie
Słychać odgłosy ulicy (największy wrażenie jak wjeżdża się w tunel), ale silniczek wyciszony łądnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szkoda, że to jedna kategoria bo:zużycie paliwa: zima 20l/100km, lato 15l/100 km (miasto). Poza miastem można latem zejść poniżej 10l/100km. Naprawy nie występują. A w razie czego silnik jest od Mitsubishi, części zawieszenia są dostępne (usa, canada), a cena podobne do zachodnich. Warsztat pod blokiem mam taki, że chłopaki się znają, a biorą tyle, co za samochody niemieckie, czy japońskie
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód ma 15 lat i nic (odpukać)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza skrzynią (opisywałem w dziale skrzyń) nic.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler LE Baron III Cabrio
Aktualnie przeglądasz Chrysler LE Baron III Cabrio