Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Citroen C-Elysee II Sedan - Oceń swoje auto

Citroen
C-Elysee
II
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Citroen C-Elysee II
Citroen C-Elysee II Sedan - Oceń swoje auto Sedan

(61 ocen)

Mniej

Podsumowanie 61 ocen tego auta

Oceny Citroen C-Elysee II Sedan

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,22
21 % gorzej niż w segmencie Niższa klasa średnia ( 4,07 )

Całokształt

Całokształt
3,21

Mechanika

Silnik
3,41
Skrzynia biegów
2,51
Układ jezdny
2,59

Komfort

Widoczność
3,34
Ergonomia
3,18
Wentylacja i ogrzewanie
3,31
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,93
Wyciszenie
2,05

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,51
Stosunek jakość/cena
3,44

Niezawodność

Drobne usterki
3,54
Poważne usterki
3,77

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
43%
57%
NIE
na podstawie 61 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Przeniesienie napędu

Zawieszenie

Filtr

Lista 63 ocen

2,85
dodano 12.01.2017 przez

C-elysee mnie rozczarował. Owszem jest przestronny i ma mocny silnik całkiem dynamiczny, ale to wszystko. Bagażnik na ogromne zawiasy a otwór jest bardzo wąski przez światła. Zamiast podłogi wykładzina. Bardzo słabo hamuje na mokrym to już w ogóle katastrofa. Samochód prowadzi sie znośnie do prędkości ok 70km/h choć nie jest to przyjemne doznanie. szybciej lepiej nie jeździć z powodu głośności we wnętrzu pojazdu. Ma się wrażenie, że pod maską pracuję diesel. Przy większych prędkościach szum powietrza i opon jest nie do wytrzymania. Biegi zmienia się tak sobie długości przełożeń do według mnie ok, ale skrzynia ma mały opór. Czasami bieg nie chce wskoczyć. Ten samochód wydaje sie trwały tylko na początku. Z każdym kilometrem plastiki trzeszczą coraz bardziej próbując dorównać głośnemu silnikowi. Plastiki na słupku c z lewej strony odstają fotel kierowcy zapadł sie na środku. Zepsuły sie przyciski z tyłu do otwierania bocznych szyb, Bluetooth jest zbędny bo nie działa. Czasami coś stuka z podwozia Silnik nie przystwarzał problemów. Pali niewiele jest to jedyny plus tego samochodu.

więcej »
2,85
dodano 12.01.2017 przez

C-elysee mnie rozczarował. Owszem jest przestronny i ma mocny silnik całkiem dynamiczny, ale to wszystko. Bagażnik na ogromne zawiasy a otwór jest bardzo wąski przez światła. Zamiast podłogi wykładzina. Bardzo słabo hamuje na mokrym to już w ogóle katastrofa. Samochód prowadzi sie znośnie do prędkości ok 70km/h choć nie jest to przyjemne doznanie. szybciej lepiej nie jeździć z powodu głośności we wnętrzu pojazdu. Ma się wrażenie, że pod maską pracuję diesel. Przy większych prędkościach szum powietrza i opon jest nie do wytrzymania. Biegi zmienia się tak sobie długości przełożeń do według mnie ok, ale skrzynia ma mały opór. Czasami bieg nie chce wskoczyć. Ten samochód wydaje sie trwały tylko na początku. Z każdym kilometrem plastiki trzeszczą coraz bardziej próbując dorównać głośnemu silnikowi. Plastiki na słupku c z lewej strony odstają fotel kierowcy zapadł sie na środku. Zepsuły sie przyciski z tyłu do otwierania bocznych szyb, Bluetooth jest zbędny bo nie działa. Czasami coś stuka z podwozia Silnik nie przystwarzał problemów. Pali niewiele jest to jedyny plus tego samochodu.

więcej »
4,46
dodano 15.06.2016 przez

Samochód został zakupiony przeze mnie jako nowy w salonie. Dla wygody użytkowania pojazdu wybrałem najdroższą wersję wyposażenia Exclusive z pakietami dodatkowymi. Cena jaką zapłaciłem to 53 000 zł (pakiet ubezpieczeń gratis) za auto ze wszystkim czego można tylko potrzebować, no może brakuje jedynie elektrycznie składanych lusterek ale jest to przecież w miarę tanie auto. Wyposażenie to: el. szyby x4, el. lusterka podgrzewane, klima manualna z cyfrowym wyświetlaczem, bluetooth, alufelgi 16', tempomat, sterowanie radiem przy kierownicy, podgrzewane fotele, podgrzewana przednia szyba, abs, esp, podłokietnik, halogeny, alarm, usb, aux i inne pozostałe sprawy, które są standardem w XXI wieku. Z zakupu jestem bardzo zadowolony, z zewnątrz auto nie prezentuje się na tak duże jak jest wewnątrz. Za porównywalne auto tj. Seata Toledo, Skodę Rapid czy Renault Fluence musiałbym zapłacić około 15 000 zł więcej, co robi różnicę. Sprawdzałem każde z tych aut i po prostu stwierdziłem, że nie warto przepłacać. Reszta opisu w dalszej części...

więcej »
3,62
dodano 05.04.2016 przez

Samochód testowy zarejestrowany w listopadzie 2015, zakupiony w początkach grudnia 2015 z 240 km na liczniku z czego ja przejechałem na jeździe próbnej 25 km. Ogólnie komfort siedzenia ( w Daci jak na kanapie..tutaj jak w wygodnych, klubowych fotelach ) duża ilość miejsca dla wszystkich z przodu i z tyłu, wykończenie fajne i z dużą jakościąjak na wersję budżetową, wyposażenie w wersji exclusive ( podłokietnik, skóra na kierownicy chromy, druga górna lampka w z tyłu, czujnik parkowania z tyłu, radio z bluetoothem, gniazda aux i usb, pilot do radia na kolumnie kierownicy i tempomat itp. itd.), duży bagażnik. Choć brak oświetlenia w schowku jest trochę dziwny jak na ekskluzywną wersję ( widocznie kwota poszła na jakość plastików, co te w porównaniu do Daci są rzeczywiście ekskluzywne ;) )...Niestety dużo pali. Jeżdżę po Wawce i przy dynamicznej jeździe codziennej ( ok. 25-35 km ) nawet ponad 9 litrów ( Dacia mistrz w dieslu paliła najwyżej 6 l- jedna silnik z common railem II z renault clio to miszcz)

więcej »
4,15
dodano 27.08.2017 przez

W gronie samochodów NOWYCH, to auto warte swojej ceny. Wygląd i linia - rzecz gustu. Wykorzystuję pojazd głownie służbowo, nie mam powodów do narzekania, w miarę wygląda. Jakoś wykonania wewnątrz - no cóż, pozostawia sporo do życzenia, wiedziałem co kupuję. Charakterystyka jazdy: samochód sprawdza się jako środek transportu. Na próżno szukać tu sportowych emocji. Silnik po prostu daje radę. Powyżej 120 km/h samochód zdecydowanie za głośny, brak odpowiedniego wyciszenia. Co najważniejsze: mało skomplikowanej elektryki, bezawaryjność (jak dotąd), świetna obsługa w serwisie (Zielona Góra). Reasumując: samochód do przemieszczania się, ale w tej cenie (w gronie NOWYCH z dużym bagażnikiem, sedanów, itd.) nie ma co stawiać wymagań. Spełnienie wymagań kosztuje ;-) Do celów firmowych, idealny samochód.

więcej »
3,46
dodano 23.04.2017 przez

Mamy wersję Exclusive ze wszystkim. Jest to drugi samochód w rodzinie. Żona z dzieckiem po mieście nim jeździ i do tego został stworzony. Dynamika, przestronne wnętrze i bagażnik, przyzwoite spalanie, łatwość parkowania. Próbowaliśmy używać go jako głównego auta ale... Przy prędkości powyżej 100km/h jest ryzyko zdmuchnięcia z drogi a hałas jest ponadprzeciętny. Hamulce bardzo słabe. Więc - patrz punkt pierwszy - nadaje się tylko do miasta. Żona miała wcześniej C3 i zamieniliśmy wielkość bagażnika na kiepskie hamulce bo C3 hamował super. Porównywałem C-elysee do Renault Fluence którym trochę jeździłem ale to nie ma co porównywać. Fluence można pojechać po autostardzie i w mieście. C-elysee niestety tylko w mieście. Jakość tapicerki też przepaść.

więcej »
4,23
dodano 12.03.2017 przez

Ogólnie z auta można być zadowolonym. W tej cenie - za nowe auto - komfort jazdy podczas spokojnego przemieszczania się, jakość i spasowanie materiałów oraz prostota serwisowania można uznać za spory atut. Co do funkcjonalności, ergonomii można mieć pewne zastrzeżenia, np. przyciski otwierania/zamykania szyb są w mało dogodnym miejscu, brak możliwości włączenia radia bez przekręcenia zapłonu, brak porządnych tylnych zagłówków, bagażnik mimo, że spory to jednak ograniczony przez "wpadające" do środka ramiona klapy bagażnika, brak wygłuszenia maski i bagażnika i wisienka na torcie... nie można podnieść ramion wycieraczek! :) Mimo wszystko i tak lubię to auto.

więcej »
2,92
dodano 12.01.2017 przez

Całe szczęście, że to tylko auto służbowe. Osobiście nigdy bym go nie kupił. Plusy + duży bagażnik + mnóstwo miejsca z przodu i z tyłu + nie jest zbyt awaryjny + dosyć komfortowy +Silnik + mało pali Minusy - okropnie brzydki - Skrzynia biegów - prowadzenie -jakość materiałów - zagłówki z tyłu - sprężyny bagażnika - Brak wygłuszeń - fotele za miękkie, podłoga/wykładzina bagażnika sie zapada

więcej »
2,92
dodano 12.01.2017 przez

Całe szczęście, że to tylko auto służbowe. Osobiście nigdy bym go nie kupił. Plusy + duży bagażnik + mnóstwo miejsca z przodu i z tyłu + nie jest zbyt awaryjny + dosyć komfortowy +Silnik + mało pali Minusy - okropnie brzydki - Skrzynia biegów - prowadzenie -jakość materiałów - zagłówki z tyłu - sprężyny bagażnika - Brak wygłuszeń - fotele za miękkie, podłoga/wykładzina bagażnika sie zapada

więcej »
3,85
dodano 30.11.2016 przez

Za tą cenę (auto kupione używane) jest bardzo dobrze. Wersja wyposażeniowa środkowa - jest przyzwoicie. Klimka manualna i ogrzewanie działają sprawnie. Elektroniki dużo nie ma, korboszyby z tyłu, przód elektryczne. Sterowanie radiem, tempomat, ogrzewane lusterka z zewnątrz, 4 poduchy. Radio na aux i cd. Brak mi czujników parkowania i regulacji prędkości wycieraczki na biegu 1.

więcej »