Jako całość, bardzo zadowolony, bardzo ekonomiczny silnik, stworzony do polykania kilometrów, bardzo dobra dynamika przy wyzszych prędkościach, w miarę cicho w środku, dobrej jakości materiały, zero rdzy. W miare wygodne fotele. Poprzednio mialem Fiata Stilo, ktory jakosciowo bardzo odbiegal od C5. Minus to od czasu do czasu skrzypiąca deska rozdzielcza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ekonomiczny, bezawaryjny, przy 190tys zaczęła się pocić uszczelka pod zaworami ale nic nie ciekło. Nie dolewałem nigdy oleju. Zero problemów z rozruchem przy minu15.
4,0
Skrzynia biegów
ETG6 - automatyczna skrzynia, tak naprawdę zwykła skrzynia i sprzęgło i automatyczny wybierak. Bardzo dobrze się spisywało w korkach i na autostradach. Trzeba się przyzwyczaić. Bezawaryjną.
4,0
Układ jezdny
Dałbymm 4,5 . Miekki cichy, na nierównościach poprzecznych na zakretach trochę dziwne uczucia na kierownicy ale tor jazdy pewny i stabilny.
5,0
Karoseria
Brak rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba. Duże lusterka
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie ok, mogła by być lepsza na przednia szybe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przystępne cenowo
5,0
Stosunek jakość/cena
Komfort w dobrej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuta linka od maski, zepsuta lampka pod lusterkiem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zepsuty led w lampie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 e-HDi 114KM 84kW
[l/100km]