Zawieszenie
: W lekkim terenie bardzo dobrze sobie radzi jak na przednionapędówkę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Problemy z kamerą przednią
4,0
Całokształt
Daster 3 LPG, wersja extrem, z pakietem tech, zima. Auto jest zgrabne, radzi sobie na leśnych drogach jak i w trasie na lokalnych drogach. Za słaba na autostrady jazda z prędkością 140 to spalanie wzrasta do 12-13 l LPG i głośno wyje w środku. Na minus zaliczam brak ogrzewania szyby przedniej mimo, że mam wykupiony pakiet zimowy. Przy deszczu, dużej wilgotności częste komunikaty o braku widoczności z kamery przedniej a w konsekwencji brak rozpoznawania znaków (przetarcie szmatką nic nie zmienia- wyłączenie i włączenie pojazdu już tak). Nawigacja jest ok, system łączenia się telefonu z tabletem pokładowym też działa dobrze. Jakość plastiku na drzwiach i kokpitu bardzo słaba -mam na myśli, że otwieram drzwi od środka i plastik ugina mi się pod ręką. Ogólnie dobre auto, ale jak bym wiedział, że wyjdzie Bigster z silnikiem 4 cylindrowym w LPG i napędem 4x4 i podgrzewaną szybą czołową- to bym się wstrzymał z zakupem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do miejskiej jazdy ok i na lokalne drogi. Na długie trasy i autostrady nie polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna, 6 stopniowa dobrze wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Mój kosztował 115 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z elektroniką pokładową i czujnikami czasem jest trochę zabawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na tym etapie brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
[l/100km]