Szukaj

Ocena kierowcy - Dacia Spring Crossover Facelifting 2024

Arkadiusz, 1 dzień temu
Silnik Electric 65 65KM 48kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Dacia Spring Crossover Facelifting 2024 Electric 65 65KM 48kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,43
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : auto wciska w fotel, czego się nie spodziewałem
4,0
Całokształt
na pierwszy rzut oka można powiedzieć "śmieszny" albo "zabawkowy". Z zewnątrz może się nawet podobać ale to kwestia gustu. W środku twarde plastiki ale wszystko ładnie opakowane, ładnie zestrojone. Manualne pokrętła od klimatyzacji oraz klawisze do podstawowych funkcji. To tanie auto (najtańsze) ale spełnia swoją rolę. Przed zakupem kilkukrotnie testowaliśmy Springa z silnikiem 65 KM i sami nie wierzyliśmy, że robi na nas wrażenie. W ruchu miejskim i do rozsądnych prędkości świetnie przyspiesza, jest bardzo zwrotny, dobrze wyposażony (bezprzewodowy CarPlay). Minusem jest "skrzynia biegów", która nie pozwala na szybkie zmiany kierunku ruchu, trzeba przytrzymać ten dziwny volant przez chwilę, dopiero auto "łapie" czego oczekujemy. Kolejny minus to nagłośnienie. mogłyby być lepsze hamulce. Poza tym same plusy.
Wrażenia
5,0
Silnik
świetnie przyspiesza do ok 60 km/h. Spod świateł wiele aut zostawia daleko w tyle.
3,0
Skrzynia biegów
nie pozwala na szybką zmianę kierunku ruchu
4,0
Układ jezdny
zadziwiająco dobry, chociaż człowiek ma wrażenie dużych przechyłów na ostrych łukach. Do tego nie mam zaufania do hamulcy w jakie auto jest wyposażone.
4,0
Karoseria
to tani samochód więc jak na swoją cenę jest OK
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
wszystko "pod ręką", sporo manualnych klawiszy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest naprawdę dobrze, lepiej niż u innych konkurencyjnych modeli, gdzie nie można było ustawić oczekiwanej temperatury
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dwie osoby średniej budowy z przodu mieszczą się bez problemu, z tyłu to raczej miejsce dla niskich osób lub dzieci
3,0
Wyciszenie
to samochów tani, mały i do niewielkich prędkości, wyciszenia nie ma ale odgłosu silnika nie słychać ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dużo taniej niż auto spalinowe, szczególnie jeśli korzysta się z własnego zasilania i do tego fotowoltaiki
5,0
Stosunek jakość/cena
najtańszy samochód na rynku spełniający swoją rolę. Wulkanizator zmieniający opony na zimówki przejechał się kawałek i powiedział... ale to jeździ...jak... normalne auto... ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez żadnych awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii

Zużycie prądu dla silnika Electric 65 65KM 48kW

Średni zasięg
177 km
Średni maksymalny zasięg
220 km
Średni minimalny zasięg
160 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
150 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,5 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dacia Spring Crossover Facelifting 2024

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów