Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Espero

ZOOL07@wp.pl, 19 lat temu
Silnik 2.0 i 105KM 77kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 10 tys. km
Daewoo Espero 2.0 i 105KM 77kW 1990-2000 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jak na zlepek tylu podzespołów i części od różnych marek sam.to extra.(silnik al OMEGA A.skrzynia Vectra ,nadwozie wzgardzony model Citroena ,Płyta podłogowa Opel Ascona ,wykonanie Daewoo.Mam jeszcze mikrofalówkę i telewizor Daewoo i też bezawaryjnie mi już wiele lat chodzą ;)).Za te pieniądze grzech się czegoś czepiać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie jest to sportowa jednostka napędowa, ale bez problemu przemieszcza tą wielką budę z cztero osobową rodziną wyładowanym bagażnikiem największym w autach osobowych typu sedan(560litrów),oraz wyładowanym bagażnikiem na dachu (500litrów) na trasach długości (najdłuższa moja w tym składzie to 6000 tys km średnia LPG 9l.)
5,0
Skrzynia biegów
Lekko pracuje nie chaczy .Są lepsze ale to już przesada.Za te pieniądze jest doskonała.
4,0
Układ jezdny
Po wymianie sprężyn i amortyzatorów na firmowe rewelacja.Przed wymianą ledwie przeciętny.
Komfort
5,0
Widoczność
Za dużo widać!!!!Musiałem pozakładać rolety bo nie można się bezpiecznie z kobietą "pokokosić" :))
5,0
Ergonomia
Mam 186 wzrostu .Moja żona 169.Oboje jeździmy tym wehikułem i do obu rozmiarów autko można bez problemu przystosować.Ruchoma kierownica i to w dużym zakresie regulacja fotela dobra choć ręczna.Cała reszta pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji z klimą można zaradzić wszelkim sytuacją pogodowym ,a co z tego wynika brakiem widoczności w związku z zaparowaniem wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwsze auto w którym przy moim wzroście nie mogę sięgnąć do pedałów przy max odsuniętym fotelu kierowcy ,a z tyłu jest jeszcze miejsce na nogi pasażera.Tylna kanapa elegancko wykrojona.Nie musisz jechać na baczność.Da się odpocząć w czasie jazdy nawet wielo kilometrowej.
5,0
Wyciszenie
Cichsze są tylko drogie auta z podwójnymi szybami próżniowymi ,dwa razy grubszymi elementami karoserii max wyciszonymi typu (BMW,MERC ITD.)ale za tą kasę jest doskonale.Przy 120km/h mogę w miarę cicho radia słuchać i jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej pojemności silnika,wielkości auta,wadze,wyposażeniu(klima ,wspomaganie,dużo elektryki) jest extra.Przy LPG ekonomika finansowa wychodzi na poziomie PF126p.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś EXTRA cena symboliczna.Auto z tak dużym wyposzżeniem i ten rocznik i z gazem za 12 000tys. ????Kup sobie Golfa golasa 91r.;))
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie dbam o drobiazgi liczy się całość!!!!Ale jeśli już to za wolno się szyby podnoszą.Nie ma skór ,nawigacji i znaczka Lincolna na masce;))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silniczek od spryskiwaczy się zatarł.Wymiana oringa na aparacie zapłonowym.(koszty razem 7 zł).

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Daewoo Espero