Szukaj

Ocena kierowcy - Daewoo Nubira I Kombi

jamp@go2.pl, 20 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 0 tys. km
Daewoo Nubira I Kombi 2.0 16V 133KM 98kW 1997-1999 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Biorąc moje długie doświadczenie z DEWOO zarówno samochód jak i serwis w J.Górze bez uwag. To co zaoferowało WAEWOO w NUBIRZE za tą cenę przy trzyletnim BEZPŁATNYM ! serwisie to bardzo dobry produkt i cena. Z moich informacji to chyba najbardziej udany model. Szkoda że nie będzie kontyunowany i ulepszany. W porównaniu np z FIATEM - bez porównania. Używam samochodu do pracy i prywtnie i jestem bardzo zadowolony. Chyba jedyne auto tego segmentu na rynku rejestrowane jako ciężarowe i na 5 osób. Wjeżdżać na kanał co 10 tyś przez 2-3 lata i nic za to nie płacić za filtry i oleje to luksus -pokażcie drugi taki serwis. Porównując z innymi samochodami proszę to uwzględnić i odliczyć kwoty ok. 8-9 przeglądów po kilka set zł każdy ( filtry powietrza, oleju, klimy, oleje, wycieraczki). Który z producentów aut daje trzy letnią gwarancję na samochód jeżeli przez ten okres nie przkroczy się 100 tyś km. Jeżeli dba się o samochód i nie grzebie przy nim to niczym nie ustępuje innym w swojej klasie. I na koniec, w drugiej nibirze miałem czołówkę z fordem wyprzedzającym na trzeciego. Przy prędkościach ok 80 km/h ja i 90-100 ford wyszedłem z NUBIRY sam bez obrażeń. kierowca forda przeleżał trzy tygodnie w szpitalu i wyszedł w gipsie.
Wrażenia
5,0
Silnik
To już moja trzecia nubira, 1-wsza 110 tyś, druga 115 tyś i nie zaglądałem do silnika. Silnik elastczny. Eksploatacja bezawaryjna również na gazie
5,0
Skrzynia biegów
delikatna lecz sprawna i dobrze dobrana do mocy silnika, cicha.
4,0
Układ jezdny
najsłabszym elementem jest przednie zawieszenie. Po niewielkich zmianach producenta wymiana tuleji nie jest kosztowna. Dla przykłady znajomy chwalił VW golfa bo mu nie stukało ale jak ojechał do serwisu na przegląd to wydał kilka tys. zł na wymianę całego zawieszenia po takim samym okresie eksploatacji międzu innymi na autostradzie k. Wrocławia
Komfort
4,0
Widoczność
Przy tej klasie boczne lusterka powinny mieć fabryczne wstawki oddalające na "martwą strefę"
4,0
Ergonomia
Trochę lepsza w NUBIRZE I, w II można się przyzwyczaić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak płynnej regulacji nawiewu nogi/szyba-góra. W modelu z klimą przy opadach lub zimą trzeba włączyć klimę żeby osuszyć szyby, Długo trzeba czekać na ciepłe powietrze w II w I tego nie było.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów ( długonogich ). Wygodna do długich tras. Bardzo pakowne zwłaszcza kombi
4,0
Wyciszenie
mniejsze w I w II dodatkowy rezonator wycisza silnik bardzo dobrze. Osoba lubiąca ciszę musi dobrać ciche opony. Przecietne opony słychać. Przy normalne jeździe i przy umiarkowanych prędkościach można spokojnie rozmawiać z pasażerem lub przez tel..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak w instrukcji. W trasie nawet lepiej - kwestia obrotów. W modelu z silnikiem 2000 najmniejsze zużycie przy 2,0- 2,5 tys. obr (moment max!!! 2,5 tys. obr - jak w dizlu - na 5 biegu przy tych borotach ma prędk. ok 100km/h,. Po dużej obniżce cen części koszt przeglądów i napraw znośny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Określenie doskonale to zadużo, dobrze za mało- daję bardzo dobrze 5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na tą klasę 4+. Żadna z posiadanych przeze mnie NUBIR mnie nie zawiodła. Metalizowane klamki w II to wypadek przy pracy. Mogli dać metalowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Takich nie miałem a jeżdżę NUBIRAMI od 1997 po ok 50 tyś rocznie.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Daewoo Nubira I Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Daewoo Nubira I Kombi