Daje rade , przy ustawieniu na sport bardzo dobrze sie zbiera ..trzeba dbac o multiair ( wymieniac olej regularnie co 10 tys i bedzie
4,0
Skrzynia biegów
Ogolnie ok , przełożenia na pierwszym biegu troche zawodzi bo bardzo kròtki bieg …
4,0
Układ jezdny
Troche telepie ..moze przez to ze duzo jezdze 600-700 km / tyg i czesto wypady w gòry na hiking
4,0
Karoseria
Lubie zap….wiec troszke kamykòw zbiore maska troche obita ..mam kolor butelkowa zielen , autko w wersji cross plus wiec wyglonda rewelacyjnie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo wygodne autko …
4,0
Ergonomia
Ogolnie ok , niema sie do czego przyczepic wszystko spasowane nic nie trzeszczy ..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze dziala , manualne ustawienia za co cennie to autko wszystko pod reka ..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super , bardzo pojemne auto az zaskakuje ..
3,0
Wyciszenie
Moglo by byc troszke lepiej ale …
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak service sa regularne co 10 tys km , multiair lubi swiezy olej …ogolnie czesci tanie …dodatkowo trzeba co 50 tys km ogarniac te filterki od multiair i turbiny ..autkiem zrobilem ponad 100 tys km i przez ten okres dosc duzych przebiegow spalily mi sie 3 razy żaròwki od swiatel dziennych
5,0
Stosunek jakość/cena
Super nic dodac nic ujac
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Juz opisalem żaròwki drobiazgi … a jesli autko jest wyprodukowane przed 11.2017 wystepuje wada w turbinie garreta ( wastegage luzuje sie ) Wystarczy wymienic muszle …Fiat / Alfa pali jana w Europie z tym ..
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie moze sie wysypac ten wastegage w turbinie a multiair to tylko jesli ktos niedbal o servisy i jezdzil na gestrzym oleju dlatego po 2012 zalecane jest dla tych silnikow 0W30 mniej obciaza muliair
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V Mair 140KM 103kW
[l/100km]