Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Scudo II Furgon Wysoki Dach

gti autohandel, 11 lat temu
Silnik 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Scudo II Furgon Wysoki Dach 2.0 MultiJet 120KM 88kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,46
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Polacy myslą że to vw robi dobre diesle ,ale wszyscy mechanicy wiedża że gdyby nie niemieckie auta to umarli by z głodu ,na pewno nie dorobiliby sie na fiatowskim dieslu.więc tu mamy dokładne potwierdzenie tej tezy ,FIAT ODSKOCZYŁ KONKURENCJI I TO WIDAĆ ,SŁYCHAĆ I CZUĆ.
4,0
Całokształt
brak auta doskonałego powoduje zę musimy wybierać to co jest na rynku i liczyć na jego niezawodność i jak do tej pory auto więcej zarabia niz zjada:) i daje frajde z jazdy więc jest ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
moja opinia po 30000 km jest juz na forum teraz po skończonej gwarancji mam przejechane 75000 km i silnik chodzi bez zarzutu ,jedyne co padło to zawór egr ale okazało się że z winy naszego paliwa i teraz wiem ze koszt naprawy części uszkodzonych przez tandetną polska ropę jest nie adekwatny do oszczędzania i lania zwykłej ropy ,lepiej lać verve i mieć spokój z autem i teraz na trasie potrafi zamknąc sie z towarem przy jeździe do 150 km w 7,8 litra,co przy zwyklej ropie było nie do osiągniecia ,palił zawsze powyzej 10 litrów,trzeba pamietac ze verva czysci uklad i spalanie nie od razu nam spadnie potrzeba na to około 10000 km ale u mnie teraz na trasie nie przekracza 8,5 litra przy jezdzie 140-160km/h
4,0
Skrzynia biegów
dalej twierdze ze miedzy 4 a 6 skok jest za krótki i często człowiek się myli
4,0
Układ jezdny
zmieniono stabilizator na gwarancji ,padł wahacz przedni i tylni amortyzator ,jak na 3 lata to niewiele jak na busa.zwłąszcza ze po gwarancji części nie są drogie w stosunku do vito czy transportera
Komfort
5,0
Widoczność
bez problemu
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima świetnie chłodzi a zima dobrze grzeje ,mimo blachy z tyłu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
po tym przebiegu zaczeły dzwonic blachy z tyłu i drzwi boczne ale dało sie to zniwelować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
leje verve i auto przyspiesza tak ze nie jedna osobówka wyprzedzana jest w szoku a pali jak auto kombi ,przy spokojnej jeździe udało mi sie zejść na 5,8 l/100km i wynik ten na stałej trasie jest bez problemu do powtórzenia co świadczy o silniku,
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak juz pisałem ,na gwarancji czujnik cofania,stabilizator ,żarówki mijania,po gwarancji wahacz,amor tylny,przeglądy co 30000 km wiec spokojnie jest czas aby na nie nazbierać kasy no i części nie drogie .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawór egr w Niemczech na autostradzie ale assistans darmowo z holowało nas do fiata i 1000 zł w plecy ale to wina tylko polskiej ropy która utworzyła taki nagar ze urwało grzybek ,po ekspertyzie w fiacie (pierwsza taka usterka w Polsce po 60000 km) stwierdzili ze paliwo było marne i teraz wiem ze mieli racje bo auto nie dość że paliło więcej to było głośniejsze i słabsze niż teraz (verva w baku)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Scudo II Furgon Wysoki Dach