Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Scudo II Furgon

Paweł7291@wp.pl , 13 lat temu
Silnik 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 43 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Scudo II Furgon 2.0 MultiJet 120KM 88kW od 2010 - Oceń swoje auto
2,77
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : hamulce są naprawde boskie moze temu tak się szybko zużywają chyba coś za coś auto staje w miejscu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : łuszczący się lakier od środka na progu przy drzwiach rozsówanych jak i przy drzwiahc tylnich co sezon zimowy odpadajacy lakier na prowadnicy drzwi rozsówanych nie obejmuje tego gwarancja
Zawieszenie : bardzo głosna praca zawieszenia i mała odporność na nasze drogi
Przeniesienie napędu : drgania przy ruszaniu i szarpanie na drugim biegu
2,0
Całokształt
Rocznik auta to 2008 nie mogłem tego coś zmienić wyżej w tabeli .Rozpisałem się troszkę i nawet nie wiem czy wymieniłem wszystkie usterki scudzia. Jeśli wszystko działa w miarę poprawnie jezdzi sie nim calkiem calkiem.Samochód potrafi dostać czasami po garach ale nie można mówić tu o jakimś nadzwyczajnym kacie więc nie wiem czemu tak się psuje lubię to autko pewnie dlatego że jest firmowe i za naprawy ani za paliwo ja nie płace.Podsumowując brzydko tak mówić ale fiat gówno wart!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest to samochód z zabudową izotermiczna wiec waży kilka kilo, więc jak na takie autko osiągi przyzwoite lecz nic nadzwyczajnego.
4,0
Skrzynia biegów
bardzo krótki pierwszy bieg na drugim coś szarpie najbardziej mi się podoba czwarty jest dosyć długi i fajnie się na nim przyśpiesza przy odpowiednich obrotach silnika
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się trzyma drogi twarde zawieszenie super się jedzie po dobrej nawierzchni lecz po drodze z wybojami jest koszmar dobiegają odgłosy jakby zaraz miało się rozsypać cale zawieszenie troszkę za duży promień skrętu
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność jest naprawdę rewelacyjna bardzo dobre dzielone lusterka które przy cofaniu lub zmianie pasa dają dużo pewności przy wykonywaniu tych manewrów
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nadmuchy są w porządku lecz niedawno coś pogwizduje na drugiej prędkości
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy bardzo wygodnie dla jednego pasażera w miarę dla trzeciego pasażera malutko miejsca i przy okazji wtedy wszyscy się cisną.
2,0
Wyciszenie
silnik nie jest najcichszy ale też ani najgłośniejszy. bardzo głośna praca zawieszenia !!!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
autko pali na mieście z 11 litrów ropy praktycznie na pusto jeżdżone na trasie jest to gdzieś z 8 przegląd kosztuje w autoryzowanym serwisie bodajże coś ponad 6 stówek. Wszystko jest na razie robione na gwarancji więc nie wiem ile to by kosztowało ale na pewno dużo bo autko jest dosyć awaryjne.klocki na przód kosztują żeby nie skłamać coś ponad 3 stówki wymiana chyba 90zł
2,0
Stosunek jakość/cena
jakość jak w/w bardzo słaba co nawet do nie wielkiej ceny auta jak na ten segment.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód męczą stabilizatory które wybijają się co dziesięć tyś. km.tarcze i klocki zużywają się po 13 tys.poluzowało się koło kierownicy zacinał się pedał od sprzęgła wskazówka od obrotomierza porusza się czasami jak wskazówka sekundy w zegarku w serwisie nie wiedzą co jest kazali przyjechać jak będzie tak się działo ale zawsze jest jakoś nie po drodze ciągle migająca kontrolka z akumulatora ze słaby lecz akumulator jest sprawny i bardzo ładnie palił nawet w największe mrozy które nawiedziły Polskę ostatniej zimy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana przegubu lewego i pół osi wymiana turbosprężarki wraz z intercoolerem pociekł olej chciałbym przy tym zaznaczyć że zawsze stosuję się do bardzo delikatniej jazdy na zimnym silniku aż osiągnie optymalną temperaturę tak samo po dotarciu do celu czekam przed wył. silnika minimum 20 sek. po trasie dłużej silniczek jak trzeba kręcę do 40 tys. obrotów czyli do max momentu obrotowego więc co jest nie tak ?

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Scudo II Furgon