Fajne to to, ladne z zewnatrz, ale malo trwale. I za duzo "typowych" usterek....
Wrażenia
2,0
Silnik
E tam... Slabizna.... Nie idzie to to nic ponizej 4tys... A zre jak cholera...
3,0
Skrzynia biegów
1....chrrrrrrrr.....2......3.....4......5...... A wsteczny to - pierwsza proba, nic, 2-ga, 3-cia, chrrrrrrrrrr......jest wsteczny.....
4,0
Układ jezdny
Trzyma sie, ale zarzucic latwo....
Komfort
5,0
Widoczność
Widac w kazda strone. No moze przodu niezabardzo, ale to nie przeszkadzaa.
5,0
Ergonomia
Doskonale. Wszystko pod reka. Tylko dlaczego wskaznik rezerwy to bylo dodatkowe wyposazenie??????
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje jak cholera....
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I z przodu i z tylu miejsce jest jak na ta wielkosc.
3,0
Wyciszenie
Katalizator odpadl to chodzi jak polonez.... Ale i z nim mogl by byc troche cichszy....
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
E tam. Smok.. Jako ze silnik na wolnych obrotach nie dziala praktycznie to trza go krecic. A jak sie kreci to wiadomo....
3,0
Stosunek jakość/cena
Moze byc.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ford g.... wort... Niestety przekonalem sie ze to prawda. Co sie zepsuje i pojade do mechanika to on na to: "standard.... normalnie w nim...". Wiec oczywiscie zamkni, przelaczniki, grzechocze, brzeczy, ksztalt klamek zewnetrznych jest taki ze woda sie zbiera u gory i zamarza itp itp itp....
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik pada, skrzynia trup, sprzeglo trup, zawieszenie sie sypie, padl komputer.... Niestety.... A... Jadac 160 i wlaczajac sprzeglo potrafi silnik zgasnac!!!!!!