Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Expedition III

Łukasz z Opola, 7 lat temu
Silnik 5.4 i V8 32V 304KM 224kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Expedition III 5.4 i V8 32V 304KM 224kW 2007-2016 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : 100% użyteczności zrobionej dla czlowiek
5,0
Całokształt
Witam. Mam ten samochód od dwóch lat i jeżdżę nim na codzień. Jestem z niego niesamowicie zadowolony ponieważ jest to samochód dla mnie a nie ja dla niego. Posiadam wersję EL czy Long... gdy trzeba to pojadę w 8 osób innym razem w 5 i wezmę rowery do środka a jeszcze innym razem pojadę do sklepu budowlanego i jestem w stanie zabrać do półtorej tony lub płyty kartonowo-gipsowe o wymiarach 240cm i zamknę drzwi a następnie pojadę tym przez pole i las do domu. Spalanie bardzo rozsądne, wygoda bardzo duża (jeżdżę zazwyczaj samochodami klasa limuzyna). Awaryjność chyba nie wielka bo jak do tąd nic się nie zepsuło a zrobiłem 60 tys
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny bezawaryjny ale trzeba uważać na świece a szczegulnie gdy ma się starszy ich model. Autko żwawo się porusza 8s do setki i to takim autobusem :-)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie przemęczenie silnika aczkolwiek to poprostu amerykańska skrzynia i nie jest to bmw ale bezproblemowa a filtr i olej jest dostępny w każdym sklepie
4,0
Układ jezdny
Jak na auto typu SUV jest dobrze ale trzeba pamiętać że nie jest to wykastrowana terenowka tylko prawdziwa wiec w terenie radzi sobie nadzwyczaj dobrze ale na asfalcie do 120 polecam... później jest to jazda jak wielkim autobusem i juz się tak fajnie nie prowadzi.. to nie jest auto sportowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodny. Wielki. Jest tu ogromna ilość miejsca dla pasażerów tylko w ostatnim rzędzie troszkę mniej ale nie oznacza to że ciasno. Siedzi się jak na kanapie przed tv. Fotele są wielkie i przemyślane nawet pod kątem dzieci (pasy są redulowane tak ze nawet małe dziecko je zapnie i nie będzie miało pasa na twarzy czy szyi
5,0
Ergonomia
Przemyślany samochodzik pod względem rodzinnym. Sporo schowków, mijsca, prostota kluczem do sukcesu. Jest nawet półka do przewijania małych dzieci. Najbardziej użyteczny i przemyślany samochod jaki widziałem.. po Amerykańsku (nie utrudniają sobie życia tylko ułatwiają. Przewiezienie normalnego łóżka w całości nie jest tu problemem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Są dwa panele klimatyzacji. Przedni i tylny... pasażerowie sami sobie włączają i wyłączają ogrzewanie i klimatyzację. Regulują temperaurę i nie proszą się o to kierowcy. Jest też oddzielne ogrzewanie dla pasażerów wiekach po nogach od tyłu. Całkowicie odzielny i niezależny moduł ogrzewania. Nawiew zimnego powietrza jest z sufitu również regulowany
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest tu bardzo dużo a za kierownicą jest wygodnie.. fotel przesunie się bardzo blisko kierownicy jeśli trzeba.. nawet osoby wysokie znajdą tu swoje miejsce nie zależnie gdzie usiądą
5,0
Wyciszenie
Jak na SUVa jest cicho a nawet aż za bardzo... silnika nie słychać prawie wcale. Szum powietrza powyzesz 120 pojawia się ale nie za głośno... można nadal normalnie rozmawiać a podróż nie jest męcząca
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to samochod produkowany za czasów kiedy Amerykanie liczyli juz ile kosztuje paliwo. Jeśli jeździmy na benzynę to nadal drogo ale średnie 15l przy tak wielkim samochodzie i silniku to naprawdę dobry wynik. Ja jeżdżę na gazie i wychodzę cenowo tak jak bym jeździł przeciętnym dwu litrowym samochodem. Jeśli skończy mi się gaz to nie wpadam w panikę bo na trasie pali nawet 12l wiec jak dojadę do stacji to nie zbankrutuje
4,0
Stosunek jakość/cena
Troche drogi ale kupujecie prosty pancerny wdzięczny samochód który prawie wcale nie ma elektroniki. Inspekcje oleju kasujecie w "Menue" :-) bez czytania do tego instrukcji.. koszty utrzymania niewielkie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co tu dużo pisać... nigdy się nie zespół.. przejedzie i rozjedzie wszystko.. zawsze mogę na niego liczyć obojętnie co chce z nim zrobić i gdzie pojechać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 5.4 i V8 32V 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Expedition III 5.4 i V8 32V 304KM 224kW
Średni koszt przejechania 100 km
79,00 zł
23,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Expedition III