Jest to moje 10 auto - więc nie robi oszałamiającego wrażenia. Tyle, że cieszy, jak każde nowe. Nowy Trabant też kiedyś cieszył. FF używam głównie do pracy. Gdyby jeszcze to boczne trzymanie foteli było lepsze! Na razie jest dobrze. Jeżeli "bliźniakiem" jest Mazda 2, to też poprawia samopoczucie.
Wrażenia
4,0
Silnik
zbiera się już przy 2000 obr/min, potem dobrze jak na 1,4 i 80 KM
5,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów idealna
5,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi na suchym i na mokrym, nie wiem, jak będzie w zimie
Komfort
5,0
Widoczność
praktycznie brak "martwych pól"
4,0
Ergonomia
trochę słabe boczne trzymanie przednich foteli, z tyłu sam nie jechałem, ale pasażerowie chwalą wygodę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez komentarzy, bardzo szeroki zakres regulacji nawiewów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
jak na 16 zaworowy silnik - bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przyzwyczaiłem się do 9 l/100 km w poprzednim samochodzie, więc teraz jest dobrze, wg Eurotaxu traci na wartości rocznie ok. 16%, więc też nie powinno być źle
5,0
Stosunek jakość/cena
za tę cenę (50 tys.) nie dostanie się lepiej wyposażonego innego nowego samochodu tej klasy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
miałem już wodę we wnęce koła zapasowego (po myciu) - okazało się, że zamek tylnej klapy był źle wyregulowany. W nowym samochodzie nie powinno się to zdarzyć (wina montażu)