Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Galaxy III Van

Viper, 7 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Galaxy III Van 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
2,85
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyciszenie ok
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pompa paliwa, wtryski
Silnik : skrzynia biegów, dwumas
Silnik : EGR, PDF,
1,0
Całokształt
Jeśli ktoś ma dużo pieniędzy i czasu to niech sobie sprawi takie auto. Bardzo drogie w naprawach na żadne auto nie wydałem 11 000 na naprawy! Ja osobiście nie polecam jeśli komuś podoba się to auto to tylko z benzynowym silnikiem.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik tragedia pełno czujników które wysiadają. Osprzęt silnika padaka straszna: EGR, DPF ( uwaga na rosnący stan oleju!) turbina również je o sobie znać dymi na czarno przy obciążeniu, pompa paliwa i te opiłki z niej które rozwalają wtryski wydatki, wydatki.
1,0
Skrzynia biegów
Zepsuła się skrzynia brak 5 biegu. Wymiana skrzyni na używaną. Dwumas również do wymiany na nowy.
4,0
Układ jezdny
Amortyzator do wymiany reszta ok
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznoiść plus za czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dziwne miejsce na filtr przeciw pyłkowy -obok pedału gazu do wymiany trzeba było go zdemontować by wyjąć filtr!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Dużo schowków.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho nie miałem tak cichego diesla
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty napraw tego diesla ogromne przy przebiegu powyżej 200 000 zaczynają się problemy. Inaczej jest z benzyną tak słyszałem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu wysoka jest dużo aut w podobnej cenie lub niższej i lepszej jakości.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-zatkany odpływ z klimatyzacji (mokre dywaniki z przodu najbardziej u pasażera i w schowkach z tyłu pod nogami 2 rzędu foteli) - rdza na tylnej belce i w okolicach zderzaka od strony podwozia -słabe zabezpieczenie progów (podwozie ok)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
200.000km i wyżej proszę uważać wydatki rosną bardzo się psuje: -pompa paliwa, wtryski, -EGR, DPF, -skrzynia biegów w manualu!, -dwumas, -podczas częstych wizyt u mechaników był przypadek pęknięcia głowicy! Jak zaświeci Wam się komunikat USTERKA SILNIKA ! proszę nie panikować, auto wchodzi w tryb awaryjny turbo nie pompuje jedzie się wolniej do ok 120km/h należy się zatrzymać i zgasić silnik po ponownym odpaleniu auto jedzie normalnie lecz trzeba ostrożnie z pedałem gazu. U mnie padł czujnik wysokiego ciśnienia paliwa na pompie paliwa.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Galaxy III Van