Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ka Plus Hatchback 5d

Diterus, 4 lata temu
Silnik 1.2 TI-VCT 85KM 63kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ka Plus Hatchback 5d 1.2 TI-VCT 85KM 63kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,57
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wydaje się cichy i oszczędny.
Zawieszenie
Inne : System Sync
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Po zmierzeniu przez lakiernika grubości nałożonego lakieru drżę o bezkorozyjność.
5,0
Całokształt
Typowy samochód dla niewybrednego klienta, poruszającego się po mieście i okolicy do 30km. Choć jestem facetem, uważam że autko świetnie nadaje się dla kobiet. Daję 5 * z nadzieją, że dokonałem właściwego zakupu. Jak tylko pojawią się problemy zamelduję.
Wrażenia
5,0
Silnik
Podobno rewelacja; jak na razie to cichy, ale wolno się ,,zbiera", lecz gdy wejdzie już na obroty, to nieźle zasuwa. Nie dusi się na wysokich biegach przy małych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na razie to płynna i lekka.... mi pasuje.
5,0
Układ jezdny
Jak na razie to wspaniale: ani za miękko, ani za twardo. Siostra po jeździe stwierdziła: servo kierownicy bajecznie lekkie. Potwierdzam.
3,0
Karoseria
Daję 3* bo byłem u lakiernika sprawdzić, czy mój zakup nie był klepany, szpachlowany i naprawiany. Po sprawdzeniu miernikiem lakieru stwierdził, że grubość nałożonego lakieru waha się od 70 do 100 mikronów, co jest bardzo niską wartością. Uszczelnił mi profile zamknięte, gdzie podobno lubi chwytać rdza. No i teraz liczą na cud, aby ta uboga wartość nałożonego przez Hindusów lakieru nie korodowała....?????
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - może być; tył - słabo-mała szyba, ale mam kamerę cofania, do której nie mogę się przyzwyczaić. Zawsze cofałem z użyciem lusterek-te boczne są ciut za małe.
4,0
Ergonomia
OK. Wszystko w zasięgu rąk. System głośnomówiącej komunikacji jest rewelacyjny (Sync). Uciążliwy jest brak zamka w klapie bagażnika, choć podobno modele 2019 roku już ten feler naprawiły.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poprzednio miałem Kia Ceed'a i moja 5 osobowa rodzina była zachwycona wygodą podróżowania. O dziwo teraz, mały fordzik pomieścił wszystkich moich bliskich, którzy są już dorosłymi osobami i na 50km odcinku trasy nikt nie protestował (chyba że ze względu na bliskość siebie i temperaturę zimową porą, hi).
5,0
Wyciszenie
W aucie jest cicho, dopiero powyżej 100 słychać powietrze z zewnątrz. Szkoda, że na drzwiach nie ma podwójnego gumowania, ale w końcu to autko klasy budżetowej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć, mam autko dopiero miesiąc. Ale po kilku latach odezwę sie ponownie i zamelduję, co i jak.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem 2-latka z serwisowanym przebiegiem 16500km za 31tys zł. Jak na tę chwilę (XII 2019 r.) uważam, że zakup wart był 400km wyjazdu. Teraz używam i zobaczym....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko OK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TI-VCT 85KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ka Plus Hatchback 5d 1.2 TI-VCT 85KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ka Plus Hatchback 5d